آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
شیخ علیرضا حدائق با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: آمر به معروف و ناهی از منکر جانشین خدا بر روی زمین است.
به گزارش تنویر، دبیر و اعضای ستاد احیاء فارس با آیت الله محمدرضا حدائق دیدار و گفتگو کردند، در این دیدار شیخ علیرضا حدائق فرزند آیت اله محمدرضا حدائق گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به گفتمان عمومی تبدیل شود.

شیخ علیرضا حدائق تصریح کرد: کسی که قصد امر به معروف دارد باید از خدا بترسد نه از مردم، که متأسفانه این امر باعث شده که خیلی از افراد این واجب الهی (امر به معروف و نهی از منکر) را ترک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روش و شیوه­های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: الحمدالله مردم ما مردم بسیار خوبی هستند که متأسفانه بعضی از مردم راه را گم کردند و باید به آنها به صورت دوستانه تذکر بدهیم.

شیخ علیرضا حدائق با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: آمر به معروف و ناهی از منکر جانشین خدا بر روی زمین است.

در ادامه سلیمان  مهدوی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گزارش عملکردی از اقدامات ستاد احیاء فارس بیان نمودند و اظهار داشتند امر به معروف و نهی ازمنکر قطعا با هدایت، راهنمایی و حضور علما به سر انجام می رسد و اگر قدمی هم برداشته شود قطعا با راهنمایی بزرگان شهر، آیات اعظام مثل آیت الله حدائق که مثل خورشیدی درخشان و راهنمای ما هستند، تاثیرگزار خواهد بود و انشاءا.. بتوانیم از وجود شما عزیزان کسب فیض  کنیم.

وی اظهار داشت: الحمد الله با همکاری مسئولین و تشکیل و تقویت شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی استان فارس گام­های مؤثری در ترویج این واجب الهی برداشته شده است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: