آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
کمیته هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 با حضور بخشداران و رؤسای ادارات در سالن جلسات شهید جنگاور فرمانداری لامرد برگزار شد.

به گزارش  تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد در کمیته هماهنگی و پشتیبانی اردوهای هجرت 3 گفت: در سال 93 حداقل 1300 نفر از بسیجیان شهرستان لامرد در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی طرح هجرت 3 بکارگیری شدند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالله آزاد یکی از اهداف شکل گیری بسیج سازندگی را خدمت رسانی به مناطق محروم وکمک به محرومین و نیازمندان عنوان نمود و ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ترویج روحیه کار جهادی نیز از دیگر اهداف شکل گیری بسیج سازندگی بوده است.

در ادامه نیز مجتبی رضویان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لامرد ، مشارکت نیروی انسانی فعال در عرصه سازندگی جامعه را از شاخص های مهم توسعه اجتماعی و اقتصادی هر جامعه دانست و ابراز نمود: نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری دو اولویت مهم و عدم برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب، مهمترین آسیب در امر اردوهای جهادی خواهد بود.

عضو کمیته هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 بخشداران و دهیاران را برای  شناخت عرصه خدمت رسانی بسیجیان در اردوهای جهادی مناسب دانست و اظهار کرد: اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز می توانند در این امر نقش بسزایی داشته باشند.

رضویان با اشاره به روحیه بخش بودن بازدید مسئولین در روحیه شرکت کنندگان در اردوهای جهادی پیشنهاد داد:در هنگام شروع اردوهای جهادی تیمی متشکل از مسئولین ذی ربط تشکیل و بصورت هماهنگ از پروژههای سازندگی دیدار داشته باشند.

رضویان در پایان از حضور قریب 1500 نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی و هجرت 3 سال 1394 خبر داد.

در انتهای جلسه اعضای شرکت کننده توافق نمودند: در سال جاری پشتیبانی شایسته و مدون تری نسبت به سال های گذشته از اردوهای جهادی و هجرت 3 بعمل آورند.
نام:
ایمیل:
* نظر: