آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
آیت الله ملک حسینی گفت:
آیت الله ملک حسینی گفت: انسانی که دارای شخصیتی معنوی است و در راه خدا انفاق میکند به هیچ وجه نگران ادامه مسیر زندگی خود نیست.

به گزارش تنویر، حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان نواحی بسیج و شورای فرماندهی سپاه فجر استان، با توجه به ارزشهای والای انفاق گفت: شیطان به انسانهایی که نیت وقف دارند وعده فقر میدهد ولیکن در مقابل آن خداوند بزرگ به انسانهایی که برای او و در راه او انفاق کنند وعده برکت عظیم داده است.

وی افزود: انسانی که دارای شخصیتی معنوی است و در راه خدا انفاق میکند به هیچ وجه نگران ادامه مسیر زندگی خود نیست.

حضرت آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی با توجه به همکاری سپاه در ساخت بیمارستان درمانی سرطان جنوب کشور بیان داشت: سپاه فجر استان فارس به عنوان یک نهاد اجتماعی در این امر خدا پسندانه شرکت کرده است که برکت این گونه حرکات متوجه آحاد مردم میشود.

درادامه دکتر ملک حسینی به تشریح اهمیت ساخت بیمارستان درمانی سرطان جنوب کشور پرداخت و گفت: درآسیا هیچ کشوری مانند ایران در اهداء عضو به همنوع خود پیشقدم تر نداریم ودلیل آن فتوای حضرت امام راحل (ره) دراین مورد است .

دکترملک حسینی از وقف به عنوان دریای جوشان یادکرد وافزود: شرکت درساخت این بیمارستان کارخیراست که همچون دریایی جوشان اثرات آن ماندگاراست.

درپایان این مراسم مصوباتی در جهت تبلیغ و مشارکت عموم مردم درساخت بیمارستان درمان سرطان جنوب کشورصورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: