چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
بيانيه مجمع بسيج شرق شيراز به مناسبت سالروز شهادت سردار عبدالله اسكندري و شهداي مدافع حرم اهل بيت عليهم السلام
امروز و در سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری، و بر مبنای برائت از مشرکین، بی مناسبت نیست، که بررسی کنیم وببینیم؛ دستی که از آستین حقیر کفار شامی بیرون آمد، ریشه در کجا دارد. بی شک آمریکا و اذناب آن در منطقه و صهیونیست های نجس و آل سعود منحوس، این شمرهای زمان، متهمان ردیف اول هستند.

یک سال از شهادت سردار سر به دار عشق، عبدالله اسکندری گذشت. او که ایستاد تا حرم بماند. حرمی که ناموس هر آزاده ای ست. سری که در شام به نیزه بلند ماند؛ تا مقاومت سربلند باشد؛ باشد که خدا این قربانی را بپذیرد.

اما بعد

امروز و در سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری، و بر مبنای برائت از مشرکین، بی مناسبت نیست، که بررسی کنیم وببینیم؛ دستی که از آستین حقیر کفار شامی بیرون آمد، ریشه در کجا دارد. بی شک آمریکا و اذناب آن در منطقه و صهیونیست های  نجس و آل سعود منحوس، این شمرهای زمان، متهمان ردیف اول هستند.

اما این سر را پیش از آمریکا، اسلام آمریکایی برید. اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملّاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها،

 

بی شک نمی توان نقش آل سعود را در بریدن سر فرزندان خمینی کبیر نادیده گرفت؛ ما آل سعود منحوس را در شهادت فرزندان انقلاب درجای جای دنیا، مجرم شماره یک می دانیم و همانند پیر جمارانیمان می گوییم:« اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم گذاشت و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود کفر و نفاق و ازادي کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهيم شد.»

امروز و در سالگرد شهادت سردار عبدالله اسکندری، ما بسیجیان و پاسداران ناحیه ی احمد بن موسی،  ضمن اعلام برائت و تنفر خود از آمریکا و شعبه های وطنی آن وهمچنین اذناب عربی و صهیونیست های نجس، پیمان می بندیم که جواب دشمن پر رو را با سرب داغ بدهیم. ما براساس آیه ی شریفه، رحما بینهم، هستیم، به خودی ها لبخند می زنیم و با آن ها همدل و همزبان می شویم و به شدت برکفار هجوم می بریم و آن ها را تار و مار خواهیم کرد.

بی شک پاسداری از خون شهید اسکندری به دست نمی آید؛ مگر با مبارزه عملی با آمریکا و سگ های منطقه ای آن. والبته در کنار آمادگی برای مبارزه در میدان جنگ سخت، به دنبال مبارزه ی عملی با آمریکا خواهیم بود که بنا به فرموده ی امام خامنه ای: « امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است.»

در پایان، مشتاقانه می گوییم که عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم و یقینا روزی در  میدان جنگ، انتقام خون شهدای مدافع حرم را از آن ها خواهیم گرفت.

والسلام علی عبادالله الصالحین

نام:
ایمیل:
* نظر: