آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: جنگ ما با این ابعاد چه زمانی و چه ابعادی یک مینیاتور است از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) و بچه‌های ما در زمان جنگ تحمیلی خوب الگوبرداری کردند، ایستادگی کردند و خسته نشدند.
به گزارش تنویر مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در عسلویه چهارشنبه 7 خرداد با حضور اسماعیلی فرماندار عسلویه، سردار دکتر غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس، امام‌جمعه و جماعات شهر عسلویه و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار دکتر غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: کربلا از جهت جغرافیای مکانی و طول زمانی بسیار کوچک‌تر از دفاع مقدس ما بود، ما در جنگ تحمیلی 8 سال مقاومت کردیم و کربلا تنها یک روز بود، ما در مرز 1400 کیلومتر و به عمق همهٔ سرزمین ایران جنگ کردیم و تمامی ماجرای کربلا در 4 کیلومترمربع رخ‌داده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: جنگ ما با این ابعاد چه زمانی و چه ابعادی یک مینیاتور است از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) و بچه‌های ما در زمان جنگ تحمیلی خوب الگوبرداری کردند، ایستادگی کردند و خسته نشدند.

دکتر غلامحسین غیب پرور افزود: ماجرای خرمشهر در روز سوم خردادماه به نتیجه رسید، اما یک ماه قبل جنگ شروع‌شده بود و ما از اوایل اردیبهشت درگیر جنگ بودیم و جنگ بسیار سختی داشتیم و درزمانی که بچه‌های ما به خرمشهر رسیدند آسفالت داغ را بوسیدند.

دکتر غیب پرور اضافه کرد: ما امروزه حق نداریم از شهدای عزیزمان اسطوره بسازیم، بلکه می‌بایست از شهدای عزیزمان اسوه بسازیم و استان بوشهر به‌تنهایی 2400- 2500 شهید تقدیم انقلاب کرده است که بخشی از شهدای عزیز ما از برادران اهل سنت هستند و دفاع از اسلام که شیعه و سنی را نمی‌شناسد.

سردار غیب پرور ادامه داد: ما اگر انسان‌های با بصیرت، فهیم و اهل تعقل باشیم می‌بایست تصحیح کنیم به این شهدا، به رزمندگان دوران جنگ و هم‌اکنون ما می‌بینیم که زمانهٔ ما زمانه‌ای نیست که شرایط ما عادی باشد و از طرفی فشارهای هسته‌ای به ما می‌آورند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نیستند و آن‌ها خبیث هستند، دزد هستند و همانند دزدان سر گردنه که هیچ‌گاه وفای به عهد نمی‌کنند و هیچ‌گاه آمریکایی‌ها دست از سرماها برنمی‌دارند و آمریکا به یک تعهدی کافی است، زمانی که اسلام ما را بگیرد و زمانی که انقلاب ما را بگیرد.

سردار غیب پرور اشاره‌ای به مذاکرات هسته کرد و تصریح کرد: امروز دنیا بداند که ما ذره ای و سرسوزنی از ارزش‌های خودمان کوتاه نخواهیم آمد و به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که تحریم‌های شما ظالمانه است و چیزی که جزی از دستاوردهای هسته‌ای ما است بومی است و ما از شماها گدایی نکرده‌ایم و شماها به ما نفروخته‌اید و این علوم هسته‌ای دستاورد فرزندان ایران‌زمین است، بومی ما است و برای دست یافتن به آن شهید داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: فرزندان هسته‌ای ما که در این راه شهید شده‌اند از بهترین نخبگان و بهترین فرزندان این ملت بوده‌اند.


دکتر غیب پرور بیان داشت: امروزه این اراجیفی که می‌گویند بازدید از مراکز نظامی این به یک شوخی شباهت دارد و این‌جانب به‌عنوان بچه پاسدار و در جمع مردم شهرستان عسلویه اعلام می‌کنم" اگر یک روزی به‌قصد بازرسی آمدند و قصد بازدید از مراکز نظامی ما را داشتند دستور می‌دهم آن‌ها را به‌عنوان جاسوس بگیرند و بازداشت کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس ابراز داشت: آن‌ها حق ندارند نگاه چپ به این انقلاب کنند، ما ده‌ها هزار شهید تقدیم کرده‌ایم که به آن‌ها لبخند بزنیم؟ خیر، اگر غلطی کنند حلقوم آن‌ها را سرب داغ پُـر خواهیم کرد.

این مسئول اظهار داشت: ما جنگ‌طلب نیستیم، اما این بچه‌های قدیمی که از کاروان شهدا جامانده‌اند لع لع می‌زنند که با این چشم آبی‌ها رخ‌به‌رخ شوند.

دکتر غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس خاطر نشان کرد: ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم غلط می‌کنید که بخواهید بازدید از مراکز نظامی ما را داشته باشید.

غیب پرور افزود: ما در مذاکرات به آن‌ها این را می‌گوییم که هرگونه توافقی که انجام بگیرد می‌بایست این توافق برگشت‌پذیر باشد، یعنی اگر این خبیث‌ها عهدشکنی کردند ما هم متعهد نیستیم، این خواست مردم ما و این ارادهٔ ملی ما است.

دکتر غلامحسین غیب پرور تصریح کرد: آقای ما، مولای ما، مقتدای ما این‌ها را بارها فریاد زده‌اند و فرزندان ما در تیم مذاکرات اصلاً نباید کوتاه بیایند و ما امروز سرافراز و باعزت هستیم به دلیل گذشته پر از افتخاری که داریم.

این مسئول گفت: در دنیای اسلام امروزه چه خبر است این قتل و این غارت و کشتاری که می‌شود چرا در سرزمین‌های اروپایی نیست، آیا این بلاها و مصیبت‌ها می‌بایست دامن‌گیر ولاد اسلامی شود سوریه، عراق، لبنان، یمن و خدا لعنت کند آل سعود و بیش از اینکه شیعه را بکشند برادران اهل سنت را به کشتن داده‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس ابراز داشت: ما جغرافیا را خوب می‌شناسیم اگر شماها از یمن احساس خطر می‌کردید می‌بایست شمال یمن را بمباران کنید چرا عدن و در جنوب یمن بمباران می‌کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: چه کسی گفته است که این‌ها خادم‌الحرمین شریفین هستند، قطعاً این‌ها خائن به حرمین شریفین هستند والله قسم این‌ها آبروی پیغمبر را برده‌اند و این‌ها عروسک‌هایی هستند که در دست آمریکایی‌ها هستند.

دکتر غلامحسین غیب پرور در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان ساخت: ولی امر مسلمین و رهبر ما، مولای ما و مقتدای ما وقتی‌که می‌فرمایند" همدلی و هم‌زبانی" این رمز کار است و ملت مسلمان و ملت منسجم شیعه و سنی ندارد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم سرهنگ رفعتی فرمانده بسیج سپاه عسلویه ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و خیرمقدم به دلاوران آن حماسه ملی یادآور شد: ما به‌عنوان بسیجی خود را مدیون خون شهدا و دلاور مردی‌های آن عزیزان می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در بین اقشار مختلف ترویج دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: