پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۳:۲۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
فرمانده سپاه فجر فارس :
سردارغیب پرور گفت: متاسفانه وقتی امام جمعه صغاد از عملکرد آنان انتقاد کرد، تخریبش کردند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از آباده نما؛ سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در سفر به شهرستان آباده در جمع بسیجیان و رزمندگان و تعدادی از مسئولین آباده، انتظار سازنده، استقامت و بصیرت داشتن را از وظایف اصلی بسیجیان در این برهه دانست و تاکید کرد: افرادی می توانند صاحب بصیرت، استقامت، مجاهدت و منتظر واقعی باشند که تربیت شده باشند و مسئله امروز انقلاب نیز، تربیت انسان های مدافع انقلاب اسلامی است. لذا صحنه تربیت را شجره صالحین نامگذاری کرده اند.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع بسیجیان آباده

*من نوکر بچه هیاتی های آباده و صغاد هستم/ مواظب رخنه تشیع انگلیسی در هیات مذهبی شهرتان باشید. فرمانده ارشد سپاه در استان فارس با اشاره به توطئه دشمنان بخصوص انگلیس در رخنه به بدنه جوانان شیعه و اهل تسنن، به موضوع شیعه انگلیسی و اهل سنت آمریکایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه خطی که در این هیات ها دنبال می شود، جدایی دین از سیاست و مخالفت با ولایت فقیه است.

وی با انتقاد از عملکرد تعدادی از هیات های عزاداری در شهرهای اطراف آباده گفت: خطاب من به بچه هیاتی های آباده و صغاد نیست من نوکر آن ها هم هستم، چون این عزیزان بچه های خودمان هستند. خطاب من به بزرگان و دستان پشت پرده آن هاست. اگر بزرگان این جریان خیلی مردانگی دارند و خیلی دلشان برای اسلام و دین و تشیع می سوزد، امروز در سوریه و عراق و یمن صحنه دفاع از اسلام است پس به میدان بیایند! ما هم قول می دهیم زمینه اعزامتان را فراهم کنیم، ولی ما می دانیم مرد آن نیستید.

سردار غیب پرور با طرح این سوال که مگر انقلاب و شهدا برای حفظ اسلام و تفسیر عاشورا برپا نشد؟ جدا کردن صف عزاداری در این هیات ها را از شهدا و انقلاب را ظلم به امام حسین(علیه السلام) دانست و ادامه داد: متاسفانه وقتی امام جمعه صغاد در یک اقدام انقلابی، از عملکرد آنان در صغاد انتقاد می کند، شروع به تخریب جایگاه و شخصیت ایشان می کنند که واقعا از مردانگی به دور است.

سردار غیب پرور لبخند نزدن به آمریکای خبیث را مصداقی دیگر از استقامت در راه خدا دانست و تاکید کرد: ما هیچوقت با آمریکایی ها رفیق نخواهیم شد مگر اینکه یا از مسلمانی دست برداریم یا آمریکایی ها مسلمان شوند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به مذاکرات هسته ای نیز اشاره ای کرد و در در تعریف نرمش قهرمانانه تصریح کرد: قهرمان کسی است که عزتش لگد ملال نشود. شما یک قهرمان ذلیل را نشان من بدهید. شما اگر مذاکره هم می کنید، به فرموده آقا ایرادی ندارد ولی عزت ملت را حفظ کنید.

 فرمانده سپاه فجر فارس باور داشتن به این که ملت ایران بر قله اقتدار ایستاده است را یک واقعیت انکار ناپذیر دانست و یادآور شد: تا زمانی که از ایران اسلامی بیرون نروید، عزت واقعی کشورتان را درک نخواهید کرد.

سردار غیب پرور همچنین با بیان نکاتی در خصوص روند فعلی مذاکرات هسته ای گفت: ضمن احترام به سربازان دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای یادشان نرود که انرژی هسته ای ما بومی است و آن را از کشورهای مستکبر گدایی نکرده ایم بلکه پای آن شهیدان نخبه و دانشمند داده ایم.

 وی با بیان اینکه ما منکر خساراتی که تحریم ها بر کشور وارد کرده اند نیستیم خاطرنشان کرد: تحریم ها خساراتی بر کشور روا داشته است اما فرصت های نابی را هم برای روی پا ایستادن ما نیز داشته است که اگر این تحریم ها نبود بسیاری از این پیشرفت ها حاصل نمی شد.

 

فرمانده سپاه فجر فارس در جمع بسیجیان آباده


فرمانده ارشد سپاه فارس با هشدار نسبت به بازدید از مراکز نظامی توسط جاسوسان آژانس، گفت: می گویند می خواهیم از مراکز نظامی بازدید کنیم، ما می گوییم غلط می کنید. هر شخص بازرسی که بخواهد از مراکز سپاه بازدید کند، به عنوان جاسوس آن را حتما بازداشت خواهیم کرد.

*هر گونه توافق احتمالی باید برگشت پذیر باشد چون آمریکایی ها نامرد و عهد شکن هستند.

نکته دیگری که سردار غیب پرور در مورد هر توافق احتمالی، رعایت آن را الزامی دانست برگشت پذیر بودن توافق بود و افزود: هر گونه توافق احتمالی باید برگشت پذیر باشد چون آمریکایی ها نامرد و عهد شکن هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا کشوری وابسته به صهیونیست و با تمام وسعتش باید گفت یکی از ایالات اسرائیل است اظهار داشت: امروز قصه بر سر رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی ایران است. ما می دانیم یک روز با آمریکایی ها و صهیونسیت ها درگیر می شویم ولی زمان آن را نمی دانیم.
فرمانده سپاه فجر فارس جنگ های کنونی منطقه خاورمیانه را جنگ نیابتی علیه انقلاب اسلامی دانست و اظها داشت: آمریکایی ها در افغانستان و عراق سیلی خوردند و مستقیم وارد جنگ نمی شوند و نوچه های خود را با جنگ نیابتی جلو می اندازند.
 وی در پایان آل سعود را آخرین تیر ترکش آمریکا در منطقه عنوان کرد که با حماقتِ حمله به یمن، خودش را نابود کرد و تاکید کرد: به فضل خداوند متعال به زودی شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود و این قطعی است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: