کد خبر: ۵۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
سرپرست ورزش و جوانان فارس:
سرپرست ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز گفت: استانداری فارس از برگزاری این مسابقات در شیراز حمایت می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس علی رضایی در دیدار با اعضای هیأت کشتی استان فارس بیان داشت: استانداری فارس تاکید بسیاری در برگزاری این مسابقات را به بهترین شکل ممکن دارد و پیشتر نیز حمایت خود را طبق توافقات صورت گرفته ابراز داشته است.
وی با بیان اینکه برگزاری این رقابت ها تنهابا همکاری مسوولان ارشد استان و نمایندگان مجلس امکان پذیرخواهد بود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم توافق نامه ای بین فدراسیون و استانداری فارس انجام شود تا با پشتوانه قوی جام جهانی کشتی برگزار گردد.
سرپرست ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: امنیت برگزاری چنین رقابت مهمی برای استان فارس نکته ای بسیار ارزشمند و کلیدی است که سعی خواهیم کرد با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی استان از این آزمون سربلند خارج شویم.
رضایی بیان داشت: فارس توانمندی های بسیاری در زمینه ورزش دارد و با حمایت استاندار ورزش دوست و دیگر مسوولان به ویژه نمایندگان مجلس شاهد برگزاری باکیفیت مسابقات جام جهانی در سومین حرم اهل بیت و پایتخت فرهنگی ایران خواهیم بود.
رییس هیات کشتی فارس نیز در این دیدار بیان داشت: پیش بینی های لازم برای برگزاری این مسابقات از سوی هیأت کشتی استان صورت گرفته و اکنون نیازمند حمایت استانداری هستیم.
زین العابدین عرب با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی را در رقابت با دیگر استان ها بدست آوردیم،گفت:باید تلاش کنیم با برگزاری مطلوب این مسابقات نشان دهیم که فارس توان برگزاری مسابقات بین المللی و جهانی را دارد.
وی به سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز به عنوان محل برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی اشاره کرد و بیان داشت:برای تجهیز و تکمیل این سالن و همچنین سالن تمرینات تیم های شرکت کننده نیازمند توجه ویژه مسوولان هستیم و امیدوارم با پیگیری های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به این مهم دست یابیم.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: