جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کشف مواد مخدر
سرگرد علی پور بیان کرد که پس از دریافت اخبار مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در منزل و باغ خود،اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی در سطح بخش زرقان می نماید،موضوع توسط سربازان گمنام این ناحیه،مورد بررسی قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر،و با هماهنگی مقام قضایی،این مواد کشف شدند.
به گزارش تنویر زرقان و به نقل از فرمانده محترم این ناحیه،دیروز 25/3/94 سربازان گمنام این ناحیه،پس از تحقیق و بررسی،موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مشروبات الکلی شدند.
سرگرد مجید علی پور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مردم در شاناسایی و ارسال اخبار به معاونت اطلاعات این ناحیه،گفت : پس از دریافت اخبار مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در منزل و باغ خود،اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی در سطح بخش زرقان می نماید،موضوع توسط سربازان گمنام این ناحیه،مورد بررسی قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر،و با هماهنگی مقام قضایی،اقدام به ورود به مخفیگاه و منزل متهمین،،موفق به کشف این مواد شدند.
وی در پایان به مردم عزیز بخش زرقان اعلام کرد که شماره تلفن 114 اطلاعات این ناحیه،همواره آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در خصوص موضوعات مختلف می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: