کد خبر: ۵۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
مدیرعامل بهمن شیراز:
این روزها ماندن یا نماندن باشگاه بهمن در استان فارس به بحث داغ فوتبال فارس تبدیل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس  تیم بهمن شیراز که چندی پیش با درایت مدیریت و کادر فنی و تعدادی از جوانان بومی استان فارس با کسب مقام اولی در گروه ب لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده بود، ماندن یا نماندنش در استان فارس بحث داغ این روزهای فوتبال فارس است. در همین خصوص سعید زارعی مدیرعامل باشگاه بهمن شیراز اظهار داشت: ما تلاش بسیاری در طول فصل برای رسیدن به قهرمانی کردیم و هزینه‌های فراوانی را متحمل شدیم و توانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم. این تیم تاکنون با هزینه شخصی اداره شده و با سختی و مشقت بسیار به لیگ دسته یک فوتبال راه یافته است اما از اینجا به بعد باید توسط مسئولان استان حمایت شود. شرکت در لیگ دسته یک فوتبال هزینه‌ای بیش از 4 میلیارد تومان دارد و اگر این هزینه تامین نشود تیم به استانی دیگر واگذار می‌شود.

وی افزود: زمان مسابقات لیگ دسته یک فوتبال نیمه مردادماه اعلام شده و این به این معناست که اگر مسئولان اجرایی استان فارس مایل به حفظ این تیم به نام استان فارس هستند باید برای تامین هزینه‌های این تیم در لیگ دسته یک در عمل وارد شوند نه اینکه صرفا حرف از حمایت بزنند.

ماندن بهمن منوط به حمایت مالی مسئولان استان است

زارعی ادامه داد: افراد بسیاری از شهرهایی مانند کاشان، قزوین، رشت و تبریز با باشگاه بهمن تماس گرفته‌اند و خواستار انتقال این تیم به این شهرها شده‌اند و در صورتی‌ که حمایتی از سوی مسئولان استان فارس و شهر شیراز نشود ما نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهیم و مجبور به گرفتن تصمیمی می‌شویم که شاید برای فارس به‌ ویژه اهالی فوتبال خوشایند نباشد و آن‌هم انتقال تیم به‌جایی است که از آن حمایت شود و امکانات در اختیار آن قرار دهند.

سعید زارعی، مدیرعامل باشگاه بهمن، با اعلام رضایت از کادر فنی و بازیکنان خود می‌گوید اگر هزینه‌ها تامین شود با همین کادر در مسابقات شرکت می‌کند اما اگر مجبور به فروش تیم شود خریدار برای تیم تصمیم می‌گیرد.

وی در نهایت اظهار داشت: 7سال برای تیم بهمن از جیب شخصی خرج کردم و آنرا از لیگ استان به لیگ دسته یک فوتبال کشور آورده ام. باید از تک تک جوانان تیم بهمن تشکر کنم که در شرایط سخت تیم و مشکلات مالی مجموعه را ترک نکردند و بدون هیچ توقعی به کار خود ادامه دادند. ولی با این شرایط دیگر نمی توان کار کرد.

در همین رابطه جمع کثیری از هوادارن این باشگاه با حضور در استادیوم حافظیه شیراز خواستار حمایت مسئولان استان از تیم بهمن شدند.

مدیرعامل  بهمن شیراز: ماندن بهمن منوط به حمایت مالی مسئولان استان است
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: