آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
سردار فدوی گفت: پاسداری استمرار همان راهی است که انبیاء و اولیای الهی در پیش گرفتند و بصیرت به سپاه معنا و هویت می بخشد و این بصیرت مگر با تقوای الهی حاصل نمی شود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پایداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) نیروی دریایی سپاه با تبیین اهمیت و جایگاه پاسداری در انقلاب اسلامی، به اصول و مبانی هویت ساز در سپاه اشاره و تأکید کرد: هویت پاسداری تنها با بصیرت و معنویت معنا پیدا می کند.

سردار فدوی گفت: ما معتقدیم که قدرت نامتناهی متعلق به خالق هستی - خدای منان - است و اگر عنصری انسانی بتواند خود را با ابزارهایی که در اختیار دارد به این قدرت پیوند بزند، از پشتوانه قدرتی بی مانند برخوردار خواهد شد.

وی افزود: پاسداری استمرار همان راهی است که انبیاء و اولیای الهی در پیش گرفتند و بصیرت به سپاه معنا و هویت می بخشد و این بصیرت مگر با تقوای الهی حاصل نمی شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: تقوا برای پاسداری و برای یک پاسدار اصل است؛ تقوایی که انسان را تکلیف محور تربیت می کند و در عین حال از او جد و جهد برای انجام تکالیف فردی، اجتماعی و سازمانی را طلب می کند.

دریادار فدوی افزود: بالاترین تکلیف ما پاسداران امانتداری است و بالاترین امانت در دست ما، انقلاب اسلامی است که باید آن را به صاحب اصلی یعنی امام عصر (عج) برسانیم.
مطالب مرتبط
برچسب ها: بصیرت ، معنویت ، سردار
نام:
ایمیل:
* نظر: