شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۵:۴۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: سال گذشته بیش از 8 هزار شغل توسط پروژه های اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان پاسارگاد در گفتگو با طنین پاسارگاد اظهار داشت:طی سه سال گذشته که پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان فارس کلید خورده است، شاهد این هستیم که پروژه های اقتصاد مقاومتی یک به یک بارور شده و توانسته است ایجاد اشتغال کند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: باعث خوشحالی است وقتی انسان در این  طرح های اقتصاد مقاومتی حضور پیدا می کند و مشاهده می کند که مردم به پیام وکلام مقام معظم رهبری عمل کرده اند و خودشان وارد میدان اقتصادی و بحث اقتصاد مقاومتی شده اند.

وی ادامه داد:سپاه هم در این زمینه به هیچ وجه منتظر نخواهد ماند و هر آنچه را که در توان دارد در زمینه اقتصاد مقاومتی وارد می شود و کمک می کند.

کوشکی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 8 هزار شغل توسط پروژه های اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است و همچنین بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داده شده که البته در سال 94 این مبلغ افزایش خوبی  داشته و امیدوار هستیم سپاه بتواند مانند سال گذشته در این زمینه موفق باشد.

وی ابراز داشت: شهرستان پاسارگاد از جمله شهرستان های پیشرو و برتر در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است و  انشالله که همه به این باور برسند که با اقتصاد مقاومتی کشوری سرافراز،مقتدر و توانمند در مقابل استکبار در همه عرصه ها داشته باشیم.

حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد نیز در حاشیه این دیدار اظهار داشت: یکی از اقدامات سازنده در بسیج،طرح های اقتصاد مقاومتی است که توانسته ایجاد اشتغال کند.

وی افزود: در سال گذشته با اعتبار 810 میلیون تومان برای 200 نفر اشتغالزایی انجام شده که خوشبختانه این شهرستان در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان فارس مقام اول را کسب کرده است.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: