آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ شرفی کار ظاهری و شعاری را آفت هر مجموعه ای دانست و عنوان داشت: عملی که با نیت خالص و برای خدا صورت گیرد ولو کوچک باشد، خدا آن را بزرگ می کند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه کازرون، مجمع فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با حضور فرمانده سپاه کازرون برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این مراسم ضمن گرامی داشت ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی و محاسبه نفس دانست و گفت: همه ما باید برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) تلاش کنیم و برای سلامتی آن حضرت و نائب بر حقش، امام خامنهای (مدظله العالی) دعا کنیم.

تربیت‌نیروی‌انسانی مومن‌با‌توان‌مدیریتی‌بالا،اولویت‌پایگاه‌های‌بسیج‌باشد

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی بسیج را لازمه تداوم حرکت رو به جلو انقلاب و کیفیت را لازمه ادامه روند رو به رشد بسیج دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب به بسیج نیاز دارد و بسیج به کیفیت؛ یعنی باید تربیت نیروی انسانی مومن و آگاه به زمان با توان مدیریتی بالا، اولویت پایگاه های مقاومت باشد چون کسانی می توانند انقلاب را در مسیرش با شتاب بیشتر هدایت کنند که اندیشه انقلابی داشته باشند.

تربیت‌نیروی‌انسانی مومن‌با‌توان‌مدیریتی‌بالا،اولویت‌پایگاه‌های‌بسیج‌باشد

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به محدود بودن امکانات و منابع مالی در بسیج اظهارداشت: اگر بنا باشد نداشته هایمان را حساب کنیم باید همه چیز را رها کنیم و برویم، اما هنر این است که علی‌رغم کمبودها، روند رو به رشد هم حفظ شود و هم شتاب گیرد. وی توجه به انجام فرایض دینی را شاکله و زیرساخت تشکیل بسیج ده ها میلیونی دانست و تاکید کرد: حضور در نماز جماعت ابتدایی ترین چیزیی است که همه بسیجیان باید به آن پایبند باشند و اقتدار و انسجام امت اسلامی را به نمایش بگذارند.

تربیت‌نیروی‌انسانی مومن‌با‌توان‌مدیریتی‌بالا،اولویت‌پایگاه‌های‌بسیج‌باشد

سرهنگ شرفی کار ظاهری و شعاری را آفت هر مجموعه ای دانست و عنوان داشت: عملی که با نیت خالص و برای خدا صورت گیرد ولو کوچک باشد، خدا آن را بزرگ می کند و در مقابل دیدگان تمام عالم قرار می دهد.

فرمانده سپاه کازرون اعتبارات برای توسعه 617 پایگاه مقاومت و دانش آموزی و 27 کانون و حوزه در سطح شهرستان را حدود 77 میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: این میزان معادل 1/1 درصد از اعتبارات تملک دارایی کازرون می شود که گاها بخش قابل توجهی از آن جذب نمی شود، در این شرایط تنها یک راه می ماند آن هم جریان گرفتن روحیه و مدیریت جهادی از صدر تا ذیل مجموعه بسیج است که به ما ثابت کرده در سخت ترین شرایط با کمترین امکانات، بزرگ ترین حوادث را می شود رقم زد.

تربیت‌نیروی‌انسانی مومن‌با‌توان‌مدیریتی‌بالا،اولویت‌پایگاه‌های‌بسیج‌باشد

وی حفاظت از انقلاب اسلامی را از وظایف ذاتی بسیج دانست و بیان داشت: ما اجازه نمی دهیم جایی کمی و کاستی ایجاد شود حتی اگر دستمان خالی باشد، چون داعیه صدور انقلاب داریم و هر جا کسانی از سر غفلت یا خیانت، شانه از مسئولیتشان خالی کنند ما سینه سپر خواهیم کرد.

وی در پایان از فرماندهان پایگاه های مقاومت خواست تا برنامه های تربیتی را به سمتی ببرند که نوجوانان و جوانان با ایجاد تعادل بین نقش خود در خانواده، مدرسه و اجتماع تبدیل به فرزند صالح، دانش آموز ممتاز و فعال موثر فرهنگی شوند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: