آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
امام جمعه کازرون:
حجت الاسلام‌خرسند گفت: جنایات تکفیری ها موضوع تازه ای نیست و در زمان ائمه اطهار نیز افراطیون همین صحنه های خشن و به دور از انسانیت را رقم می زدند.
به گزارش تنویر، جشن میلاد امام حسن (ع) توسط پایگاه مقاومت بسیج عاشقان اهل بیت (ع) در مسجدالنبی شهرستان کازرون برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت عليهم السلام است، ایشان دو مرتبه در طول عمر مبارکشان نیمی از مال خود را انفاق نمودند.

اسلام خطرناک زمان معاویه، توسط وهابیت در حال بازتولید است

حجت الاسلام محمد خرسند ابعاد زندگی امام مجتبی (ع) را سرشار از درس های بزرگ برای عاشقان آن حضرت دانست و گفت: مردم زمان امام حسن (ع)، قدر امام را ندانستند و ایشان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نیز به معنای واقعی کلمه غریب و مظلوم اند.

وی با اشاره به خطر گروه های تکفیری برای کل جهان اسلام اظهارداشت: امروز همان اسلام خطرناک زمان معاویه که در برابر امام حسن (ع) قد عَلم می کرد توسط وهابیت و جریان تکفیری در حال بازتولید است.

امام جمعه کازرون با اشاره به جنایات و وحشی گری های جریان تکفیری گفت: این جنایت ها موضوع تازه ای نیست و در زمان ائمه اطهار نیز افراطیون همین صحنه های خشن و به دور از انسانیت را رقم می زدند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش حمایت و برنامه ریزی کشورهای استعماری به ویژه آمریکا و انگلیس و دستگاه های اطلاعاتی آن کشورها و نقش آفرینی برخی کشورهای منطقه را عامل شکل گیری گروه های تروریستی دانست و افزود: این جریان ضد اسلامی به نام جهاد، به نوامیس مسلمین تجاوز می کند و جان و مال مردم را حلال می داند.

اسلام خطرناک زمان معاویه، توسط وهابیت در حال بازتولید است\
حجت الاسلام و المسلمین خرسند امنیت کشور را در سطح بالا ارزیابی کرد و گفت: به برکت مکتب اهل بیت عليهم السلام کشورمان در امنیت کامل است و باید تلاش کنیم در سایه وحدت، همدلی و همزبانی این امنیت را حفظ کنیم، وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه در پایان سال دو انتخابات حساس را پیش رو خواهیم داشت، دشمن قصد دارد بین مسئولین و مردم تفرقه ایجاد کند، باید هوشیار باشیم و توطئه آن ها را خنثی کنیم.

اسلام خطرناک زمان معاویه، توسط وهابیت در حال بازتولید است

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: