گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان:
امام جمعه سپیدان در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس سپیدان گفت : بعد از مذاکرات مبارزه با استکبار و آمریکا هیچ گاه تعطیل شدنی نیست و امروز آمریکا مصداق بارز استکبار است و امروز بسیج به عنوان نیرویی ارزشمند و انقلابی باید علم استکبار ستیزی را به دوش بکشد
به گزارش تنویر سپیدان ، عصر امروز یک شنبه 21 تیرماه 94 فراخوانی بزرگ بسیجیان گردانهای بیت المقدس و امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت سپیدان در سالن 9 دی این شهر برگزار شد .
حجت الاسلام موسوی انور در این گردهمایی عظیم با اشاره به حضور عظیم بسیجیان در این مراسم بسیج را مایه افتخار و قدرت جهان اسلام دانست و افزود : بسیج مایه افتخار شیعیان جهان است و امروز با حضور قهرمانانه بسیج در تمام عرصه ها ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام تبدیل شده و به عنوان علمدار مبارزه با استکبار در همه زمینه ها ایفای نقش می کند

بسیج پرچمدار مبارزه با استکبار استامام جمعه سپیدان تقوا را یکی از مهمترین خصوصیات بسیج دانست و اظهار داشت : آنچه بسیج و بسیجی را از سایر نیروهای نظامی متمایز میکند تقواست و اگر کسی خود را به حداقل دینداری ملزم بدارد ، بزرگترین تحول در جامعه ایجاد می شود و این خصوصیت قویترین لشکر برای مقابله با تهاجم فرهنگی است .

موسوی انور مطالبات مقام معظم رهبری را مهمترین عامل برای بصیرت افزایی خواند و تاکید کرد : امروز وظیفه عموم مردم به ویژه نیروهای انقلابی و بسیجیان بسیار سنگین است و مهمترین عامل برای کسب بصیرت ، فهم و معرفت مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری است .

موسوی انور امام جمعه سپیدان استکبار ستیزی را اصل جدا نشدنی از اصول انقلاب و نظام دانست و افزود : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مذاکرات ما با غرب و آمریکا فقط و فقط در خصوص تحریمها و مذاکرات هسته ای است و مسائلی همچون دفاع از فلسطین ، حماس ، حزب الله و ... پابرجاست .

سید عبدالرحمن موسوی انور فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب برای نیروهای انقلابی و بسیج دانست و تاکید کرد : بعد از مذاکرات مبارزه با استکبار و آمریکا هیچ گاه تعطیل شدنی نیست و امروز آمریکا مصداق بارز استکبار است و امروز بسیج به عنوان نیرویی ارزشمند و انقلابی باید علم استکبار ستیزی را به دوش بکشد چرا که بسیج در فتنه های 78 و 88 بسیج بود که فتنه ها را خنثی کرد .

موسوی انور با گلایه از اظهارات برخی خواص و سیاستمداران نظام درباره استکبار ستیزی اظهار داشت : اخیراً افرادی قصد استکبار زدایی و نمایش چهره زیبایی از استکبار در بین مردم دارند و کسانی که خود را یار امام خمینی (ره) میدانستند ، علناً در روزنامه ها می نویسند ما با اسرائیل دشمنی نداریم و در فکر براندازی اسرائیل نیستیم در حالی که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ، از این رو ما باید فتنه گران را شناخته و به هر طریقی در مقابل آنها بایستیم .

فتنه گران اگر در ظاهر هم دم از انقلاب بزنند ، هیچ گاه با انقلاب و ولایت میانه خوشی پیدا نخواهند کرد چرا که فتنه 88 بزرگترین بستری بود که صهیونیست توانست به اهداف خود دست یابد و سرمایه های ملی ایران مورد تعرض قرار گیرد .



مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
مصطفی
|
UNITED KINGDOM
|
09:30 - 1394/04/22
0
1
آفرین به امام جمعه سپیدان ، آفرین به بسیج و زنده باد رهبر عزیزمان
نام:
ایمیل:
* نظر: