آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
فرمانده سپاه مرودشت در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی:
سرهنگ محمدی گفت: ما معتقدیم که مدیران آینده این کشور غیر از دانش آموزان و دانشجویان نیستند، پس مدیری که محرومیت ها را لمس نکرده باشد نمی تواند مشکلات جامعه را رفع کند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی فارس، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در سالن اجتماعات سپاه مرودشت برگزار گردید.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه مرودشت در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت خود باوری در اردوهای جهادی، گفت: دانشجو نیاز به نشاط و بازسازی روحی دارد، ما در مدارس و دانشگاه ها اردوهای زیادی داریم اما اغلب چیزی که در آن ها وجود ندارد بحث های علمی است پس این اردوها نمی توانند بازدهی خوبی داشته باشند، اینجاست که نیاز به آسیب شناسی در بحث اردوهای دانش آموزی و دانشجویی لزوم پیدا می کند.

سرهنگ محمدی افزود: وقتی بحث نشاط پیش می آید بلافاصله فضاهای مسموم و غیراسلامی مثل کنسرت های آنچنانی و ... متصور می شوند، این غلط است، اردوهای جهادی می توانند نمونه بارزی از  نشاط جوانی باشند که خود باوری را در نسل جوان افزایش داده و شکوفا می کنند.

فرمانده سپاه مرودشت در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اهمیت برگزاری و تاثیرگذاری اردوهای جهادی بر نسل جوان و آینده ساز کشور گفت: ما معتقدیم که مدیران آینده کشور غیر از دانش آموزان و دانشجویان نیستند، پس مدیری که محرومیت ها را لمس نکرده باشد نمی تواند مشکلات جامعه را رفع کند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: