کد خبر: ۶۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت ترویج فرهنگ کار با روحیه بسیجی و جهادی، افزایش توان تجربی و فنی جوانان و کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادی روستاها از اهداف اردوهای جهادی و هجرت 3 می باشد.

مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی حوزه دانشجویی دانشگاههای لامرد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه  و جمعی از بسیجیان و مسئولین محلی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد در مراسم افتتاحیه اردوه های جهادی دانشجویی گفت:اولین هدف در اردوهای جهادی و هجرت 3 غنی سازی اوقات فراغت جوانان می باشد. که کاملا با پرکردن اوقات فراغت در تمایز است.



وی در بیان اهداف اردوهای جهادی و هجرت ادامه داد: ترویج فرهنگ کار با روحیه بسیجی و جهادی، افزایش توان تجربی و فنی جوانان و کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادی روستاها از دیگر اهداف اردوهای جهادی و هجرت 3 برشمرد.


عضو شورای تامین شهرستان لامرد بیان داشت: حقیقتا در شهرستان لامرد روستاهای دور افتاده ایی هستند که تا کنون به آنها کمتر توجه شده و اولویت بسیج حضور در چنین مکان هایی است.

فرمانده سپاه لامرد با اشاره به اردوهای جهادی سال گذشته اظهار داشت: به حمدلله بسیجیان با اراده قوی در گرمای طاقت فرسای منطقه اقدامات مناسبی از جمله کمک به تعمیر چند خانه روستایی، آماده سازی زمین ورزشی و ساخت غسالخانه در بخش علامرودشت نمودند.

آزاد افزود : انتظار ما از بسیجیان و شرکت کنندگان در اردوهای جهادی این است که کار فرهنگی و فرهنگ سازی بکنند. وقتی کار جهادی به صورت گروهی انجام شود اهالی روستا نیز با کار گروهی آشنا و خود نیز در کارهای جهادی ملحق می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در پایان خاطر نشان کرد: ما صرفا برای کار سازندگی  نیامده ایم ما آمده ایم تا در کنار سازندگی به کار فرهنگی  نیز بپردازیم.


...................................

مناطق محروم اولویت اردوهای جهادی لامرد


مناطق محروم اولویت اردوهای جهادی لامرد


مناطق محروم اولویت اردوهای جهادی لامرد


مناطق محروم اولویت اردوهای جهادی لامرد

مناطق محروم اولویت اردوهای جهادی لامرد
نام:
ایمیل:
* نظر: