کد خبر: ۶۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
غیب‌پرور خبر داد:
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اعزام اردوی راهیان نور گفت: در سال جاری قریب به ۸۰ هزار نفر زائر راهیان نور در استان فارس خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 5 مرداد در همایش تجلیل از خادمان شهدا این استان گفت: در استان فارس 15000 شهید والامقام داریم و سالانه هم ده‌ها هزار نفر از مردم شریف این استان به سرزمین‌های دفاع مقدس عزیمت می‌کنند به طوری که در سال گذشته هفتاد و دو هزار نفر زائر راهیان نور در استان فارس داشته‌ایم.
وی درباره تعداد زائران راهیان نور استان فارس در سال 1394 گفت: امسال نیز در استان فارس نزدیک به 80 هزار زائر خواهیم داشت، البته این به این معنی نیست که تعداد درخواست‌کنندگان این عدد است بلکه توان ما بیش از این نیست؛ اگر ما بتوانیم ناوگان حمل نقل و مکان‌های اسکان را تقویت کنیم، می‌توانیم به بیش از 100 هزار زائر راهیان نور خدمت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه این حجم عظیم از زائران استان فارس و اهمیتی که این کار دارد می‌طلبد که جمعی دلداده و عاشق و بی توقع خادمیِ این از زائران را انجام دهند، گفت: در استان فارس قریب به سه هزار نفر خادم داوطلب داریم که سال‌های سال است در این مسیر مبارک در حال خدمت به زائران راهیان نور هستند.
غیب‌پرور ادامه داد: مدیریت بیش از 70 هزار نفر زائر آن هم از مبدا تا مقصد و انجام کاری که از جهت فرهنگی هم باید غنای لازم را داشته باشد واقعا کار سختی است، این یک عملیات بزرگ فرهنگی است، موفقیت در این کار میسر نیست مگر با حضور خادمین شهدا.
فرمانده سپاه فجر فارس ابراز امیدواری کرد: در سال جاری پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه راهیان نور نسبت به سال گذشته داشته باشیم زیرا عظیم‌ترین اقدام فرهنگی همین بحث راهیان نور است لذا همه دستگاه‌ها هم باید کمک کنند.(ایکنا)
نام:
ایمیل:
* نظر: