کد خبر: ۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
مسئول دفتر فرماندهی سپاه استهبان و کارشناس علوم سیاسی:
ارباب عربستان،آمریکا هم جرات چنین غلطی نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش تنویر استهبان برادر پاسدار سعید سبزی مسئول دفتر فرماندهی سپاه استهبان و کارشناس علوم سیاسی گفت:امروز ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است و هیچ کس جرات حمله به ایران را ندارد و تهدید به حمله توسط عربستان یک جوک تاریخی است که باعث خنده جهانیان خواهد شد.
وی گفت: ارباب عربستان،آمریکا سالهای سال،ایران اسلامی را تهدید به حمله کرد اما وقتی دید کار به جایی نبرد و در اطاق های جنگ خود به این نتیجه رسیدند که با حمله به ایران،کار به جایی نمی برند دست به تحریم زدند اما باز دیدند که تحریم ها هم نمی تواند جلو حرکت رو به جلو ایران اسلامی را بگیرد و خودشان هم گفتند که دیگر تحریم ها کارساز نیست و بالاخره مجبور شدند به مذاکره روی بیاورند.
وی بیان کرد:با این وجود که آزموده را آزمودن خطاست عربستان از روی جهالت و بی تجربگی مسئولانش تازه حالا برگشته به حرفهای دهها سال قبل آمریکا که تهدید به حمله می کرد و بهتر است در مورد آنان این ضرب المثل را گفت که آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند.
وی گفت:عربستان در جنگ نیابتی به یمن نوکری خود را برای آمریکا ثایت کرده و حالا در اثر حمایت آمریکا خیال کرده می تواند شاخ و شانه بکشد در صورتی که این احمق ها نمی دانند به جان مردم مسلمان یمن افتاده اند و آمریکا با خیال راحت از دور تماشاگر است بدون اینکه حتی یک کشته در این جنگ بدهد.
وی بیان داشت:مسئولان بی تجربه عربستان بدانند که امریکا با هیچ کس دوست نیست و بدانند آمریکا زمانی از صدام دفاع می کرد و به او سلاح و تجهیزات می داد تا علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده شود اما زمانی که دید دیگر کاری از دست صدام برنمی آید و تاریخ مصرفش تمام شده او را به چوبه دار آویزان کرد فاعتبرواياأوليالألباب هر چند اینها عقلی ندارند که بخواهند عبرت بگیرند.
وی در پایان گفت:طبق نص صریح قرآن کریم در سوره انفال آیه 43 که
می فرماید:ولايحيق المكرالسّيّئ إلّا بأهله،مکر و حیله بد،دامان صاحبش را خواهد گرفت،باید بگویم تاریخ این را هم به چشم خود خواهد دید که روزی آمریکا همین مسئولین عربستان را به پای چوبه دار خواهد کشانید و آنان رسوای جهان خواهند شد
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: