کد خبر: ۶۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم آباده به همت بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس: میثم خداداد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده در مراسم اختتامیه این اردو اظهار داشت: دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در قالب اردوهای جهادی در روستاهای محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد مستقر شدند و به خدمترسانی پرداختند.

وی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و ورزشی از جمله  زمینه فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم آباده برشمرد و افزود: ویزیت اهالی روستا توسط پزشک متخصص و دندانپزشک، واکسیناسیون طیور، بهداشت محیط ، برگزاری کارگاه اعتیاد و کلاس های بهداشت فردی بخشی از فعالیت های دانشجویان بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده با بیان اینکه مراسم مذهبی، کلاس های مشاوره خانواده، جلسات سخنرانی با موضوع مهدویت و نمایش فیلم های خانوادگی و کودک در روستاهای هدف برگزار شد اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی و برنامه های تفریحی از دیگر اقداماتی بود که گروه جهادی دانشجویی آباده در مناطق محروم این شهرستان انجام دادند.

خداداد تصریح کرد: بهسازی منازل خانواده های بی بضاعت، مدارس، مسجد، دیوارنویسی و رنگ آمیزی مدارس از جمله فعالیت های عمرانی دانشجویان جهادگر بسیجی آباده در روستاهای محروم محمدآباد، خسروشیرین و فتح آباد بود.

وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه در برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره تحصیلی نیز در دستور کار دانشجویان قرار داده شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آباده با بیان اینکه مراسم مناجات و کلاس های معرفت شناسی و دیدار با خانواده های محترم شهدا نیز در روستاهای هدف برگزار کردیم ادامه داد: جلسات حلقه های صالحین نیز به صورت مستمر در این روستاها برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: