گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
دکتر حاجی زاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی :
دکتر عبداله حاجی زاده در برنامه نشست سیاسی کارکنان سپاه و نهضت روشنگری بسیجیان و هادیان سیاسی سپیدان ضمن تحلیل مسائل سیاسی روز منطقه و جهان گریزی به مذاکرات هسته ای زدند و دلایل اصلی و فرعی پای میز مذاکره نشستن آمریکایی ها را برشمردند.
به گزارش تنویر سپیدان عصر دیروز سه شنبه مورخ 94/05/27 و در حاشیه مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان دکتر حاجی زاده تحلیل گر مسائل سیاسی از معاونت سیاسی سپاه فجر فارس دقایقی را به تحلیل مسائل سیاسی منطقه و جهان پرداختند.
توازن قدرتی که ایران در منطقه ایجاد نمود یکی از دلایل اصلی وارد شدن آمریکایی ها در مذاکرات بود.
 در ابتدای امر ایشان به تحلیل توافق مذاکرات هسته ای پرداختند و به پیش شرط های آمریکایی ها در این مذاکرات اشاره نمود که از جمله آنها میتوان به رعایت نکردن مسئله حقوق بشر در ایران نام برد، دومین پیش شرط آنها در مذاکرات بحث تروریسم پروری بود سکولاریسم و جدایی دین از سیاست سومین پیش شرط آمریکایی ها در این مذاکرات بود. وی سپس به مسئله اساسی و مهم محور مقاومت بودن ایران در منطقه اشاره نمودند که از دلایل اصلی شکستن و فرو ریختن پیش شرط های آمریکایی ها بود.
وی در ادامه به تحولات سوریه و از درگیری های ارتش با داعش و نیروهای مسلحی خبر داد که توسط وهابی ها و دیگر هم پیمانان این جنایتکاران به راه افتاده و در آینده ای نه چندان دورتر شعله های آتش افروزی این سنگدلان و مزدوران دامن کشورهای های حامی آنها را فرا خواهد گرفت.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: