کد خبر: ۶۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله»:

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی،معظم له در دیدار استاندار خراسان رضوی، مسؤولان و دولتمردان را به لزوم دقت و هوشیاری در موضوع هسته ای فراخوانده و تاکید نمودند نباید اجازه داد موضوع هسته ای بهانه ای برای ایجاد اختلاف و دو دستگی در جامعه شود.

استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت حضرت معظم له در مشهد مقدس با ایشان دیدار وگفت وگو کرد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» با بیان حدیثی بهترین عمل را در حال حاضر خدمت به مردم دانسته و بر خدمت رسانی به مردم بویژه محرومان تاکید کردند.

ایشان در ادامه سخنان خود به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 اشاره و تصریح کردند: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده توافقی را قبول داریم که خطوط قرمز نظام را حفظ کرده و عظمت نظام، انقلاب و مردم را در نظر گرفته باشد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» به خطوط قرمز نظام در این عرصه اشاره و اظهار کرد: ما هیچ گاه اجازه نمی دهیم که غربی ها از مراکز نظامی ما بازدید کنند و با دانشمندان ما مصاحبه داشته باشند.

معظم له با اشاره به سابقه بد آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، توصیه های مهمی به مسؤولان کشور ارائه و تاکید نمودند: مسؤولان باید با هوشیاری و توجه موضوع هسته ای را دنبال کنند؛ چراکه طرف مقابل بد عهد و زیاده خواه است.

ایشان در ادامه با تاکید فراوان بر وحدت همه اقشار و گروه ها خاطرنشان کردند: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، موضوع هسته ای نباید موجب اختلاف و چند دستگی در جامعه شود چراکه این مساله زمینه سوء استفاده دشمنان، معاندان و بدخواهان را فراهم می کند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» در پایان ضمن توصیه هایی مهم، مسؤولان کشور را به خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم توصیه و برای موفقیت آنان در این زمینه دعا نمودند.

گفتنی است، در این دیدار استاندار خراسان رضوی نیز گزارشی از وضعیت استان و همچنین وضعیت بعد از مذاکرات و ایجاد آرامش در بین مردم و حضور هیأت ها اقتصادی در ایران و خراسان رضوی ارائه کرد. 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: