گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
بيانيه بسيج دانشجويي سپيدان :
بسیج دانشجویی سپیدان در پی بازگشایی سفارت انگلیس با اعتراض به این روند ،درخواست تجدید نظر به این مورد را خواستار شدند.
به گزارش تنوير سپيدان ، بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سپیدان در پی بازگشایی سفارت انگلیس بیانیه ای صادر کردند .
متن اين بيانيه به شرح ذیر است :

بسم اللهالقاصدالجبارین
وَلَنتَرضى عَنكَ اليَهودُ وَ لَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إنَّ هُدَىاللَّهِ هُوَ الهُدى وَ لَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَالعِلمِ مالَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ ۵

هرگز یهود ونصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) ازآیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو : « هدایت، تنها هدایت الهیاست!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرستو یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود .
تاریخ ایران اسلامی مملو از خیانت ها و خباثت های استعمار پیر انگلیس است و این مستکبرکهنه کار هیچگاه دست از توطئه بر علیه این خاک و بوم برنداشته و این روباهپیرخباثتهایش از قبل از انقلاب اسلامی بر کشور ما روا داشته و منوط به جمهوریاسلامی ایران نبوده است .
درادامه این بیانیه خطاب به دولت آمده است: امروز دولت یازدهم دچار خودشیفتگی وآلزایمرتاریخی شده است و الا چرا باید سفارتی که در جریان فتنه سال ۸۸ ،لانه اش جولانگاه فتنه گرانی شد که کشور را به ورطه نابودی کشاندند، بازگشایی شود .
اینبیانیه می افزاید: فرقه سازی های مذهبی که از دیر باز در کشور ما و منطقه توسط اینخبیث انجام شده و مسلمانان و بالاخص شیعیان را به جان هم انداخته است را نمی شودساده انگارانه نادیده گرفت. آیا می شود فراموش کرد بهاییت و وهابیت ساخته و پرورشیافته این شیطان نیست؟ آیا مادر و حامی شیعه لندنی و وهابی تکفیری که بلای جانجهان اسلام شده است جز این جرثومه فساد است؟
بهحق می توان گفت خطر انگلیس به مراتب بیشتر از آمریکا است چرا که آمریکا در اذهانملت ایران یک احمق بیشتر نیست که بازیچه دست صهیونیست و انگلیس است .
امروزاین انگلیس است که احتیاج به بازگشایی سفارتش دارد چرا که هنوز توافق هسته ایمانبه سرانجامی نرسیده ، عاجلانه به دنبال بازگشایی سفارتش است، لذا نباید این اجازهرا به دون هیچ قید و شرطی به او می دادیم .
بازگشاییاین جاسوسخانه تهدیدی برای امنیت ملی و داخلی ایران به شمار می رود که بدونهیچگونه ملاحظاتی با اجازه دولت انجام می پذیرد .
ماتشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون از دولت می خواهیم نسبت به بازگشایی اینسفارت تجدید نظر نماید و نسبت به این مسئله تجدید نظر نماید . در غیر اینصورت دانشجویان انقلابی باتوجه به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک خمینی کبیر و فرامینداهیانه امام خامنه ای، مانند گذشته به عنوان موذن جامعه اسلامی، نمی گذارداستقلال و امنیت این کشور با بازگشایی این لانه کثیف و جاسوسخانه دوم استکباربه خطر بیافتد
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: