آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: راه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و ... توجه به توانایی های داخلی، تکیه بر مردم، توکل به خدا و عمل به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزآباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار گردید.

توجه‌به‌توانایی‌داخلی و عمل‌به‌رهنمودهای رهبر انقلاب راه‌حل مشکلات‌است

حجت الاسلام حاجی زاده در این مراسم با اشاره به سابقه دشمنی وعهد شکنی  کشورهای غربی و در راس آن ها آمریکا، گفت: بر همین اساس مقام معظم رهبری خواستار هوشیاری و بصیرت عموم مردم و خصوصا مسئولان دولت و مسئولان سیاست خارجی کشور گردیده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش راه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و ... را توجه به توانایی های داخلی، تکیه بر مردم، توکل به خدا و عمل به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده در بخش دیگری از صحبت هایش، انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم ارزیابی نمود و خواستار افزایش آگاهی، هوشیاری و بصیرت مردم و مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان گردید.

توجه‌به‌توانایی‌داخلی و عمل‌به‌رهنمودهای رهبر انقلاب راه‌حل مشکلات‌است

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله پور غلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه فیروز آباد معرفی گردید و از زحمات حجت الاسلام علی پور مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در این سپاه تقدیر بعمل آمد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: