آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس:
عوض پور گفت: در این دوره آموزشی مباحث "روانشناسی نوجوانان و جوانان"، "یادمان شناسی" و "شیوه های ارتباط گیری" بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند.
به گزارش تنویر همزمان با آغاز سفرهای راهیان نور، مجموعه های مدیریتی-آموزشی مرتبط با راهیان نور در سپاه فجر فارس برنامه های مختلف آموزشی را برای بالابردن کیفیت این سفرها به اجرا گذاشته اند؛

پس از برگزاری دوره آموزشی طاها از سوی کنگره شهدا و 15 هزار شهید استان فارس با حضور راویان راهیان نور از سراسر فارس، با شاخص ها و محتوای جدید که بصورت آزمایشی برای اولین بار در فارس برگزار گردید، حال دوره آموزشی خادمان شهدا و مدیران کاروان های راهیان نور با رویکرد آموزش کاربردی از سوی معاونت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس برگزار خواهد شد. شرح برگزاری دوره آموزشی طاها را اینجا بخوانید.

سروان نبی الله عوض پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی تنویر با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خادمان راهیان نور از 15 تا 18 و 22 تا 25 شهریور سال جاری گفت: این دوره آموزشی با هدف کیفی سازی بیشتر و هدفمندسازی سفرهای راهیان نور در مرکز آموزشی امام علی (ع) شیراز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حاضران در این دوره از میان جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی سراسر استان فارس انتخاب شده اند، گفت: رویکرد معاونت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس در این دوره " آموزش کاربردی " است، در این دوره آموزشی علاوه بر تشریح و آموزش مباحث عمومی، مباحث "روانشناسی نوجوانان و جوانان"، "یادمان شناسی" و "شیوه های ارتباط گیری" بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند.

سروان عوض پور در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه توجه ویژه در بحث راهیان نور به قشر دانش آموز معطوف شده است، گفت: در حاشیه این دوره مراسم شبی با شهدا، زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و پیاده روی شبانه با حضور خادمان شهدا نیز برنامه ریزی شده است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: