پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۳۱:۲۳
کد خبر: ۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
با حضور نواحی جنوب فارس؛
فرمانده سپاه خنج در این دوره آموزشی در سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تبیین ارزشها و آگاه سازی مردم را از وظایف اصلی مربیان روشنگری دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنویر خنج، دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری با حضور مربیانی از نواحی لارستان، لامرد، مهر، قیر و کارزین و گراش، به میزبانی سپاه ناحیه خنج و به همت فرهنگی اجتماعی این ناحیه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی خنج برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه خنج در این دوره آموزشی در سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون روشنگری و همچنین آسیبهای ماهواره، تبیین ارزشها و آگاه سازی مردم را از وظایف اصلی مربیان روشنگری دانست.

دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری در خنج برگزار شد

سرهنگ همتی سروستانی به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه نیز اشاره نمود و عنوان کرد: نقش مربیان روشنگری در بصیرت بخشی به جامعه و کمک به انتخاب افراد اصلح، بسیار مؤثر می باشد.

امام جمعه خنج نیز در سخنانی با اشاره به حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی، گفت: بهترین و کامل ترین سبک زندگی در زمان حکومت حضرت مهدی(عج) اتفاق خواهد افتاد و ما نیز باید از هم اکنون خود را برای آن زمان آماده نماییم و تمرین سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری در خنج برگزار شد

حجت الاسلام رضا صفایی در بخش دیگری از صحبت های خود به حربه دشمنان در استفاده از مکتب تکثرگرایی و پلورالیسم اشاره نمود و عنوان کرد: یکی از شاخصه های این مکتب، ایجاد اختلاف و شکاف در بین جامعه می باشد که دشمنان در این رابطه بسیار تلاش کرده اند.

وی وظیفه مربیان روشنگری را بسیار سنگین دانست و تاکید نمود: باید با مطالعه عمیق و دلسوزی، به مقابله با حربه های دشمن رفته و به شبهات آن پاسخ دهیم.

در ادامه این دوره آموزشی، کلاسهایی با موضوع ماهواره و شبکه های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و تبیین شبکه روشنگران بسیج توسط حجت الاسلام اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنج، دلخسته مسئول فرهنگی سپاه لارستان و رحمانی مسئول فرهنگی سپاه لامرد برگزار گردید.

دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری در خنج برگزار شد

دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری در خنج برگزار شد

دوره آموزشی مربیان شبکه روشنگری در خنج برگزار شد


برچسب ها: روشنگری ، خنج
نام:
ایمیل:
* نظر: