آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیب پرور گفت: ملت با بصیرت ایران به ساده اندیشان می گوید تا زمانی که خون در رگ فرزندان خمینی و خامنه ای است شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکا ستیزی ادامه خواهد داشت.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس که به مناسبت برگزاری جشنواره مالک اشتر به شهرستان یاسوج سفر نموده است، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تذکر معظم له در رابطه با نفوذ آمریکایی ها به برخی از مسائل کشور و ساده اندیشی برخی از روشنفکران در بزک کردن آمریکایی ها گفت: امروز برخی از روشنفکران ساده اندیش به بهانه های مختلف از جمله اینکه که توافق می تواند شروع کننده دوستی با آمریکایی ها باشد در حال جاده بازکردن برای شیطان بزرگ هستند.

وی به مذاکره با آمریکایی ها اشاره داشت و افزود: به فرض مثال یک مذاکره ای صورت گرفته که به فرموده مقام معظم رهبری هم هنوز چیزی معلوم نیست، ولی دیده می شود در این زمینه برخی، صدای دوستی با شیطان را سر می دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: به چه منظور عده ای غرب زده امروز به خودشان اجازه می دهند که دشمنیِ دشمن قسم خورده ملت ایران را انکار کنند و حرف از دوستی با شیطان بزنند.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تمام شدنی نیست، گفت :ملت با بصیرت ایران به این ساده اندیشان می گوید تا زمانی که خون در رگ فرزندان خمینی و خامنه ای است شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکا ستیزی ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس "مرگ بر آمریکا" را نماد استکبار ستیزی مردم ایران دانست و افزود: نماد استکبار ستیزی ملت ایران و مردم مظلوم جهان همین شعار مرگ بر آمریکا است که ساده اندیشان روشنفکر باید خواب کنار زدن این شعار را ببینند.

سردار غیب پرور به سخنان برخی از این ساده اندیشان در مورد دوستی با آمریکا اشاره کرد و گفت: این گونه افراد جاده باز کن غرب هستند و به دنبال جوسازی و مسموم کردن جو جامعه برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.

وی در ادامه راه نفوذ آمریکایی ها به کشور را کوتاه آمدن مردم از ارزش ها، آرمان ها و  اصل انقلاب که همان ولایت و روحیه شهادت طلبی است، عنوان نمود و اضافه کرد: غفلت از دشمن و بی بصیرتی خواص راه نفوذ آمریکایی ها را باز خواهد نمود.

فرمانده سپاه فجر تفرقه افکنی در بین جامعه را یکی از راه های نفوذ شیطان بزرگ به کشور دانست و افزود: امروز آمریکایی های شیطان صفت می خواهند با تفرفه افکنی در بین مردم، راه خود را هموار کنند که در این زمینه برخی ساده اندیشان هم همراهی‌شان می کنند.

سردار غیب پرور ادامه داد: در دو صورت دشمنی ما با آمریکا و مستکبران به پایان خواهد رسید، یکی اینکه سران آمریکا و اروپا و مستکبران دنیا مسلمان شوند و دیگر اینکه ما از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دست ‌برداریم که به‌ هیچ‌ وجه این کار را نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنی ما با استکبار جهانی به رهبری آمریکا، ادامه دارد و خواهد داشت، گفت: چرا عده‌ای در داخل کشور که الفبای سیاست را نمی‌دانند به فکر نشست با آمریکا و دل دادن و قلوه گرفتن با آنان هستند.

سردار غیب پرور اشرافی گری را یکی دیگر از راه های نفود دشمن دانست و افزود: راه نفود آمریکایی ها اشرافی گری برخی از خواص است.

سردار غیب پرور ترویج بی بندباری های فرهنگی را نشان از نفوذ فرهنگ های غلط غرب در فرهنگ اسلامی دانست و افزود: رواج این گونه بی بندباری ها نشان از به ابتذال کشیدن فرهنگ است و نفوذ دشمن را در جامعه نشان می دهد.

وی در ادامه صحبت هایش به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شورای عالی فضای مجازی و تأکید معظم له بر حفظ دستاوردها و یکه تازی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن می کوشد با توجه به گسترده شدن فضای مجازی و رخنه آن در بین خانواده ها راه نفوذ خود را از طریق شبکه های فضای مجازی هموار کند، تأکید مقام معظم رهبری در مورد توجه به فضای مجازی و عدم موازی کاری نشان از اهمیت این موضوع است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه نفوذ آمریکا فتنه های سخت تر و بدتر از فتنه های 78 و 88 را رقم خواهد زد، گفت: کسانی که امروز دم از دوستی و براداری با آمریکایی ها می زنند مگر توطئه های آمریکا در اویل انقلاب، ترور شخصیت های مهم انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های 78 و 88 را فراموش کرده اند، کسانی که تا دیروز تئورسین و توطئه پرداز فتنه 88 بودند امروز دم از دوستی با شیطان بزرگ می زنند.

سردار غیب پرور با تأکید بر این موضوع که فتنه 88 دارای ریشه‌های مختلفی است، یادآور شد: یکی از ریشه‌های به وجود آمدن فتنه 88 را باید در 10 سال پیش از آن یعنی در فتنه 78 جستجو کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بخش قابل‌ توجهی از جریان دوم خرداد نمی‌دانند که سران و رهبران این جریان، چه بر سر این مملکت آورده‌اند، گفت: توصیه من به جریان دوم خرداد این است که بروند و ببینند که سران جریان مطبوعشان چگونه می‌خواستند انقلاب را استحاله کنند، بعد خود را قاضی قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات جریان دوم خرداد، گفت: در سال 78 همین عناصر دوم خردادی در حالی‌ که در توهم به سر می‌بردند و فکر می‌کردند که نظام ضعیف شده است، به‌ صراحت از نظام بدون ولی‌فقیه یا نظام با ولی‌فقیه ضعیف شده سخن راندند و مطلب‌ها نوشتند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه امروز انقلاب همانند سال های گذشته در یک پیچ تاریخی به سر می بَرد که باید با بصیرت باید از آن گذشت، گفت: امروز فتنه های به مراتب سخت از فتنه های 88 و 78کشور را احاطه کرده است که باید با بصیرت و امام شناسی از آن ها عبور نمود.

وی در ادامه مبحث مذاکرات را یک موضوع مهم در همه ابعاد دانست و افزود: امروز در موضوع مذاکرات، بحث هسته ای مطرح نیست، بلکه بحث انقلاب، اسلام، کشورهای مظلوم و مستضعفین جهان مطرح است، اگر امروز در برابر آمریکایی ها کوتاه بیاییم در آینده حتی شاهد سَردادن یک ندای الله اکبر نخواهیم بود، امروز انقلابی بودن و انقلابی زیستن معنویت و بصیرت می خواهد که باید آن را به جامعه منتقل نمود.

منبع خبر: دریافتی؛
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: