آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
با توجه به اينكه مقام معظم رهبري جنگ را يك گنج دانسته‌اند و نسبت به ثبت و ضبط خاطرات و دانسته‌هاي دفاع مقدس تأكيد كرده‌اند، اين اداره كل در راستاي تحقق رهنمودهاي رهبري اقدام به برگزاري اين جشنواره كرده است.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان فارس گفت: نخستين جشنواره خاطره‌نويسي دفاع مقدس فارس، 21 بهمن ماه سال جاري در شيراز برگزار مي‌شود.
حميد بهرامي اظهار داشت: با توجه به اينكه مقام معظم رهبري جنگ را يك گنج دانسته‌اند و نسبت به ثبت و ضبط خاطرات و دانسته‌هاي دفاع مقدس تأكيد كرده‌اند، اين اداره كل در راستاي تحقق رهنمودهاي رهبري اقدام به برگزاري اين جشنواره كرده است.
وي افزود: آثار ارسالي اين جشنواره شامل تمام جلوه‌هاي دفاع مقدس از قبيل خط مقدم جنگ، اسارت، پشت جبهه، كمك‌هاي مردمي و جبهه كردستان را شامل مي‌شود.
مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان فارس تصريح كرد: خاطرات و آثار ارسالي بايد به ‌طور مستقيم از زبان صاحب خاطره نوشته شده باشد و به هم پيوستگي وقايع و حوادث نيز در نوشتن آثار بايد رعايت شود و همچنين آثار ارسالي نبايد در كتاب يا مجموعه‌ مستقلي چاپ شده باشد.
بهرامي اضافه كرد: اختتاميه جشنواره 21 بهمن ماه مصادف با سالگرد عمليات والفجر هشت است و به آثار و خاطرات برگزيده توسط هيئت داوران هداياي ويژه‌اي از جمله سفر زيارتي كربلا، سكه بهار آزادي و به تمام شركت‌كنندگان هدايايي به رسم يادبود اهدا مي‌شود.
مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان فارس از تمام رزمندگان، جانبازان و بسيجيان دوران دفاع مقدس اين استان خواست كه آثار و خاطرات خود را ارسال و در جشنواره شركت كنند تا آثار آنها ثبت و تبديل به كتاب ماندگار در حوزه دفاع مقدس شود. انتهاي خبر / ق

نام:
ایمیل:
* نظر: