کد خبر: ۶۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش تنویر به نقل از خبرنگار امین 57 ،مراسم افتتاحیه ی دوره آموزشی فرهنگی شهید جهاد مغنیه در تاریخ 93/6/12 در محل اردوگاه فرهنگیان استهبان برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط برادر بسیجی پرهیزگار آغاز شد.در ادامه سرود دوره توسط کربلایی حامد بالیاقت با شرکت کنندگان در دوره شهید جهاد مغنیه هم خوانی شد .

سپس مسئول محترم  بسیج دانش آموزی استان فارس،سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار نکاتی را در مورد دوره بیان کردند و در ادامه برنامه روز اول کلاس شلیک بی صدا به صورت چهار کلاس مجزا برگزار گردید.

برنامه آخر روز اول دوره،مراسم شبی با شهدا بود که با حضور یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد .

شایان ذکر است دوره جهاد مغنیه دراستهبان، ویژه آموزش مسئولین رسانه و مسئولین فرهنگی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شرق استان فارس بوده است.

این دوره در ادامه دوره جهاد مغنیه استانی که بصورت متمرکز در شهر شیراز برای فرمانده واحدهای مقاومت برگزار شده بود،در 6 شهر استان فارس بصورت همزمان برگزار می شود و یکی از این شهرها شهرستان قرآنی استهبان بود که مکان برگزاری دوره اردوگاه فرهنگیان بود.

دانش آموزان در این دوره بصورت مشترک در سه کلاس شلیک بی صدا(جنگ نرم)،مهارت جذب و سازماندهی و کلاس بازی های مشترک شرکت می کنند.

همچنین مسئولان رسانه و فرهنگی هر کدام چهار کلاس تخصصی مخصوص به حوزه فعالیت خود را دارند.

حوزه های حضور یافته در این دوره شامل:استهبان،داراب،فسا،شیبکوه،ششده،آباده طشک،نی ریز،سروستان،خرامه بودند.
برای دانش آموزان شرکت کننده در دوره جزوه (چراغ و سنگر من) تهیه و توزیع شده بوداختتامیه این دوره با اکران فیلم محمد رسول الله در سینمای قدس همراه بود.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: