جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۸:۰۳
کد خبر: ۶۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷
فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه بوانات گفت: در هفته دفاع مقدس امسال بالغ بر 42 برنامه فرهنگی، علمی و آموزشی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

هفته دفاع مقدس همزمان با شروع این هفته در 31 شهریور با اجرای برنامه هایی چون صبحگاه مشترک و رژه خودرویی در سطح شهرستان بوانات آغاز خواهد شد به همین منظور گفتگویی با فرماندهی سپاه ناحیه بوانات انجام شده که در ذیل آمده است.

جناب حسامپور بفرمایید که این ناحیه برای هفته دفاع مقدس چه برنامه هایی رو تدارک دیده است.؟

به گزارش تنویر بوانات :



 _ بنام خدا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان والامقام و رزمندگان عزیز را گرامی می داریم که این عزت و سربلندی امروز کشور عزیزمان ایران مرهون رشادتها و دلیر مردیهای این رزمندگان و شهدا می باشد و بر ما لازم و واجب است که یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات با اجرای بالغ بر 42 برنامه ریز و درشت در طول هفته دفاع مقدس و در سطح شهرستان بوانات حال و هوای شهرستان را عوض کرده و جلوه هایی از دفاع مقدس را به تصویر خواهد کشید.

در طول این هفته برنامه های کلی همچون: مراسم صبحگاه مشترک، یادوراه شهدا و شهید گمنام ، نمایشگاه دفاع مقدس ، خاطره گویی و مسابقات ورزشی از اهم این برنامه ها خواهد بود که با همکاری بسیجیان و ادارات سطح شهرستان و با حضور مردم پر رنگ تر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: