آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: نسخه‌ای که می‌تواند آلام جوانان را درمان کند و التیام ببخشد، احیای سنت و سیره اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه است.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله (ع) شیراز با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان، مدیران و شهروندان این شهرستان برگزار گردید؛ در این مراسم حجت الاسلام مصطفوی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله (ع) معرفی گردید و از زحمات حجت الاسلام شریفی مسئول سابق این نمایندگی تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس به درگذشت تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام در حادثه مِنا اشاره نمود و گفت: با اینکه سال هاست این مراسم برگزار می گردد اما بر اثر بی تدبیری آل سعود تعداد زیادی از حجاج مظلومانه در مِنا جان به جان آفرین تسلیم نمودند، این حادثه نتیجه سوء مدیریت و بی تدبیری آل سعود است.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به مناسبت های مهم ماه ذی الحجه و ایام دهه امامت و ولایت گفت: باید تلاش کنیم تا نسل جوان را بیش از پیش با معارف اهل بیت (علیهم السلام) آشنا کنیم؛ نسل جوان و نوجوان امروز تشنه فراگیری این معارف هستند و نسخه‌ای هم که می‌تواند آلام جوانان را درمان کند و التیام ببخشد، احیای سنت و سیره اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش احیای فرهنگ غدیر در جامعه را مهم برشمرد و افزود: این فرهنگ یکی از اصول مُسَلم اعتقادی ماست و باید آن را بویژه در میان نسل جوان تبلیغ و ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر در ادامه صحبت هایش با بیان اینکه بهترین مدیران اسلامی از نظر پیامبر اکرم (ص) کسانی هستند که وقتی وارد مجموعه‌ای می‌شوند اگر در آن مجموعه اختلاف و افتراق وجود داشته باشد این رذایل را پاک می کنند و فضایل را جایگزین می کنند، گفت: اخلاقی و سازمانی عمل کردن رمز موفقیت یک مدیر اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش اشراف بر برنامه های ابلاغی و کار سازمانی - تشکیلاتی و در کنار آن رعایت مسائل اخلاقی، تقوا و سعه صدر را از عوامل موفقیت و سربلندی مدیر اسلامی برشمرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: