پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
حجت الاسلام و المسلمین رصاف:
در همایش حامیان ولایت که توسط پایگاه مقاومت امام رضا(ع) برگزار گردید حاج آقا رصاف فرمودند:دفاع مقدس پشتوانه ای ایجاد کرده است که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران شده است

همایش حامیان ولایت توسط پایگاه مقاومت امام رضا(ع) یکی از پایگاه های تابعه حوزه 3 امام حسین(ع) سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.حجت الاسلام والمسلمین امین رصاف رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس بیان داشتند: دفاع مقدس ملت ايران برگرفته از مکتبي عاشورايي بود که با رهبري امام خميني (ره) براي حفظ اسلام و انقلاب اسلامي و عزت وطن شکل گرفت و بنابر فرمايش امام خميني (ره) «جنگ تا رفع فتنه» ادامه دارد.

ایشان ادامه دادند:آري وقتي «بنده» به اوامر الهي به ديده تعبد مي‌نگرد و تخطي از آنها را بر خود حرام مي‌‌دارد، «مولا» نيز باب حكمت را به روي بنده خوش مي‌گشايد: «ومن يتق الله يجعل له مخرجا و يرزقه من حيث لايحتسب» اين است رمز پيروزي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس هشت ساله. همين بروبچه‌هاي بسيجي و جوان نشان دادند كه با نوشداروي پرواي الهي و اخلاص مي‌توان تمام دوره‌هاي طولاني نظامي و آكادميك را كه مستلزم صرف وقت بسيار در زماني غير از زمان پرتنش جنگ است، در بحبوحه جنگ و در ميان آتش و خون كسب كرد و به كار بست.

وی در پایان گفت:تاريخ ايران فراز و نشيب هاي بسياري به خود ديده است. دوران هايي که سلاطين مختلفي بر آن حکومت کرده اند؛ قاجاريه، پهلوي و.. در هر دوره اي ما شاهد تجاوزهايي به خاک ميهن و يا حتي زشت تر، شاهد بذل و بخشش هاي عجيب حکومت هاي سلطنتي در اهداي بخش هاي مهم و استراتژيک کشور بوده ايم. اين بخش از تاريخ ايران، تأسف آورترين پيامدها و حتي خجالت آورترين قراردادها را در خود ثبت کرده است.

درادامه این همایش سید معین انجوی نژاد به روایتگری دوران دفاع مقدس پرداخته و حضور صمیمانه فرمانده محترم سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در بین بسیجیان  حوزه 3 امام حسین(ع) نیز بر زیبایی این همایش افزوده بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: