جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۶:۴۸
کد خبر: ۶۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
جواد قناعتی:
جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در همایش زنان و دفاع مقدس فرمودند:عشق به امام خمینی(ره) و شناخت عاشورای حسینی منبع الهام رزمندگان بود
همایش زنان و دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه 1 حضرت خدیجه و حوزه نجمه از زیر مجموعه های سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز برگزار گردید. برادر جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در این همایش معتقد بودند عشق الهي و عرفاني به امام (ره)، منبع الهام و انگيزه رزمندگان، خصوصاً بسيجيان در ادامه مبارزه تا رسيدن به کربلا بود. اگر هشت سال پيرمردان و جوانان ايران جنگيدند و براي شب هاي عمليات لحظه شماري کردند، عشق به امام خميني و شناخت عاشوراي حسيني، منبع الهام آنها بود. رزمندگان از جان خود مي گذشتند تا لبخندي بر لبان امام خميني (ره) بنشيند و امام،آنان را فرزندان خود مي ناميد و بر دست و بازويشان بوسه مي زد. اين ارتباط بين فرمانده کل قوا و رزمندگانش از عجيب ترين و نادرترين ارتباطات است.
خانم علیمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان فارس  به عنوان دیگر سخنران این همایش اظهار داشتند:نمودار شدن قدرت دين به عنوان عامل اصلي حفظ عزت و اقتدار ملي، از ديگر زيبايي ‌هاي دفاع مقدس به شمار مي آيد. مفاهيم متعالي همچون ايثار، عشق، ‌شجاعت و شهادت، به دفاع مقدس، رنگ خدايي زد و بي شک حذف «رنگ خدا» از شئون ملت، يعني پايان همه زيبايي ها. بايد دفاع مقدس، نامي جاودان و خاطرات حماسه سازانش، يادي قابل اکرام و احترام وزيبايي هايش در عرصه هنر ايران جلوه كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: