شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۹:۱۶
کد خبر: ۶۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
سید رضا اسکندری:
سید رضا اسکندری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل زندانهای استان فارس در خصوص دفاع مقدس فرمودند:از دانشگاه جبهه ها بود که فرماندهان بیست ساله،تربیت شدند.

سید رضا اسکندری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل زندانهای استان فارس که زیرمجموعه حوزه مقامت بسیج 8 ادارات ثامن الائمه(ع) سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز می باشد در مورد دفاع مقدس بیان داشتند: آخرین روز شهریور 1359 بود که دشمن، جوانان انقلابی که با اتکا به رهنمون های دین مبین اسلام، تخت و تاج را سرنگون کرده بودند، کوچک و خسته شمرد و خاک مقدس ایران را پشت قباله اش خواست.

وی گفت:جنگ تحمیلی آغاز شد و به فرمان حضرت امام خمینی (قدس سره) سدی از گوشت و خون مقابل سبعیت رژیم بعث استوار شد. پیر و جوان آمده بودند تا ثابت کنند وطنشان غیر قابل مصادره است. نوجوانانی که حتی به سن قانونی نرسیده بودند، حالا می خواستند اصل قانون را با خون خود بنویسند. نبرد نا برابر با حمایت غرب به نفع دشمن پیش بینی می شد، دریغ که از قدرت اراده و غیرت غافل بودند.

مدیر عامل ستاد دیه استان فارس در ادامه اظهار داشتند:همبستگی مردم ایران در آن روزگار زنجیر پیوسته و محکمی شد. حتی بچه ها و دانش آموزان در جمع آوری مایحتاج رزمندگان کوشیدند و صدای آژیر و دالان تاریک پناهگاههای مدرسه بر تنفر آنان افزود. بیست و شش سال از آخرین روز جنگ گذشته است و حالا باید خاطرات دلاورانه رزمندگان جان بر کف به نسلی دیگر انتقال یابد. آنها باید بدانند آرامش امروزشان را به چه کسانی دین دارند و چگونه باید این یادگار ارزشمند را محترم بدارند.

وی که به عنوان مسئول ایثارگران اداره کل زندان های فارس نیز خدمت می کند بیان داشت:نیروهای بسیجی این پایگاه، گوش به فرمان مقام عظمی ولایت سپرده اند و بدون چشمداشتی احقاق حق مظلوم را حتی در بحث توافقات هسته ای دنبال می کنند. باشد که خدمتگزان بی آلایشی برای نظام و انقلاب باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: