کد خبر: ۶۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

در بهمن ماه سال 1345 در سعادت شهر استان فارس متولد شد. دوران نوجواني اش با شورش مردم عليه حکومت ستم شاهي همراه بود. با ديگر مردم آزادي طلب به خيابان ها آمد و در تظاهرات و راهپيمايي ها حضوري فعال داشت. با پيروزي انقلاب اسلامي در فعاليت هاي سياسي، اجتماعي شرکت فعال داشت و در نمازهاي جمعه و جماعات حضور پيدا مي کرد. «پايگاه مقاومت قدس» و «مسجد صاحب الزمان» در «سعادت شهر» را خانه خود مي دانست. فردي فعال و هنرمند بود که در «هنر خطاطي» از تبحر خاصي برخوردار بود و هنوز آثارش در دوران جنگ بر ديوارهاي شهر مزين مي باشد.

با آغاز جنگ تحميلي در سن شانزده سالگي به نداي رهبر انقلاب لبيک گفت. در خرداد ماه سال 1361 در منطقه ي جنگي باختران حضور پيدا کرد و سال هاي بعد در پنج مرحله در «قصرشيرين»، جنوب کشور، «مهاباد» و سرانجام «شلمچه» حضور پيدا کرد. در سال 1364 در کنکور تربيت معلم پذيرفته شد و تحصيلات خود را در «مرکز تربيت معلم امام خميني» در «آباده» در رشته ي «آموزش ابتدايي» آغاز کرد.

وي در طول دوران تحصيل دانشجويي فرمانده «پايگاه مقاومت نجف اشرف» آن مرکز بود و آخرين بار در آذرماه 1365 به جبهه هاي جنوب و شلمچه عزيمت نمود که سرانجام پس از نبردي بي امان با دشمن در تاريخ 19دی ماه سال 1365 در«عمليات کربلاي پنج» در منطقه ي «شلمچه» از ناحيه ي پا مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به شهادت رسيد. پيکر پاک و مطهر ايشان با حضور مردم تشييع و در «گلزار شهداي سعادت شهر» در کنار ديگر هم رزمانش آرام گرفت.

برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: