آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
تیم های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم؛
با تلاش بسیج جامعه پزشکی جمعی از پزشکان ضمن حضور در مناطق محروم استان فارس به ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان به ساکنان این مناطق پرداختند.
به گزارش تنویر، جمعی از پزشکان و کارشناسان بهداشت با تلاش بسیج جامعه پزشکی ضمن حضور در مناطق محروم استان فارس به ارائه خدمات پزشکی، دارویی، بهداشتی و آموزشی رایگان به ساکنان این مناطق پرداختند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم کوار و پاسارگاد

دکتر علیرضا مرشد زاده معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کوار در این رابطه به خبرنگار تنویر گفت: تیم های بسیج جامعه پزشکی شهرستان های کوار و پاسارگاد با حضور در مناطق محروم  به ارائه خدمات، بهداشتی، درمانی و آموزشی به ساکنان این مناطق پرداختند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم کوار و پاسارگاد

وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم دور دست و کم برخوردار، کارشناسان بهداشت روان، بهداشت خانواده، واحد دارویی شبکه بهداشت و درمان کوار در روستای مریسه از دهستان فرمشکان شهرستان کوار حضور یافته و به ارائه خدمات پرداختند.

وی ادامه داد: طِی این حرکت خداپسندانه کارشناسان شبکه بهداشت کوار تعداد 100 نفر از ساکنان دهستان فرمشکان را معاینه نموده و در صورت تشخیص نیاز به پزشک خانواده و یا متخصص مربوطه  ارجاع داده اند، همچنین داروهای تجویز شده نیز بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفته است.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم کوار و پاسارگاد

تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان های کوار و پاسارگاد با حضور در روستاهای مبارک آباد، احمد آباد، رکن آباد و شهرک وحدت دهستان سرپنیران شهرستان پاسارگاد به ارائه خدمات، بهداشتی، درمانی و آموزشی به ساکنان این مناطق پرداختند، ساکنان این مناطق توسط دکتر نکویی بصورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

برادر پاسدار حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد در حاشیه حضور تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم این شهرستان گفت: بسیج جامعه پزشکی پاسارگاد هر سال با اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم با هدف خدمت رسانی، گام های بزرگی در راستای سلامت ساکنان این مناطق بر می دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: