آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کارگاه آموزشی محصولات و فعالیت های فرهنگی
کارگاه آموزشی محصولات و فعالیت های فرهنگی ویژه فرماندهان حوزه ها، مدیران عقیدتی خواهر و برادر بسیجی در سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر در فیروزآباد و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فیروزآباد، کارگاه آموزشی محصولات و فعالیت های فرهنگی ویژه فرماندهان حوزه ها، مدیران عقیدتی خواهر و برادر بسیجی در سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور 45 نفر از فرماندهان حوزه ها، مدیران عقیدتی خواهر و برادر حوزه های مقاومت بسیج برپا شد. در این جلسه سرهنگ میرشکاری مسئول تایید محتوا سپاه استان طی سخنانی با اشاره به تهدیدات دشمنان و مقابله با جنگ نرم مباحثی را بیان کرد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود در این کارگاه آموزشی به عوامل اصلی تهدیدات فرهنگی پرداخت و گفت علل اصلی تهدیدات فرهنگی : رخنه های فرهنگی و سطحی نگری می باشد که رخنه های فرهنگی بسیار خطرناک است و مسئولان فرهنگی باید حساس و هوشیار باشند. سرهنگ میرشکاری با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد که اقدامات فرهنگی همچون شمشیر دو دم است اگر همراه با محتوای خوب باشد، بستر اصلاح جامعه خواهد بود اما اگر با محتوای نامناسب باشد، بستر گسترش نامناسب انحراف خواهد بود.

گفتنی است در پایان آزمون کتبی برگزار شد و نفرات برگزیده که بهترین پاسخ ها را داده بودند مورد تشویق قرار گرفتند و به رسم یادبود جوایزی به آنها اهدا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: