کد خبر: ۶۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تقابل ایران و آمریکا با رفاقت، خنده و ارتباط، هرگز به تعامل تبدیل نمی‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، امیر احمدرضا پوردستان ظهر امروز در مراسم فارغ‌التحصیل خلبانی و پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان با اشاره به جنایات آل سعود در سال‌های گذشته و حادثه منا اظهار داشت: آل سعود امروز به عنوان آل منفور مطرح هستند و تنها باید با زبان قدرت و زور با آنها سخن گفت زیرا آنها به جز این زبان، از فهم زبان دیگری ناتوان هستند.

وی با بیان اینکه برخی دشمنان به بهانه دوستی دست دراز کرده و با صحبت‌هایی درباره صلح وارد می‌شوند، بیان کرد: ما باید از آنها بیشتر بترسیم زیرا این دشمنان در گذشته تلاش می‌کردند که تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده و ایران را به هم بریزند اما امروز دست دوستی دراز کرده و با دیپلمات‌های ایران قهوه می‌خورند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دشمنان ایران را مترصد فرصتی برای ضربه زدن به کشور عنوان کرد و افزود: نمی‌توان با خوش‌خیالی باطل آنها را دوست خود دانست زیرا با یک تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه، دشمن ایران اسلامی به دوست تبدیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برخی پس از امضای برجام، همه مشکلات را حل شده می‌دانستند، افزود: در حال حاضر ایران در بسیاری از زمینه‌ها و اصول و مبناهای خود با آمریکا در تقابل است و خنده‌ها و رفاقت‌ها، این تقابل را به تعامل تبدیل نمی‌کند.

امیر پوردستان با بیان اینکه منا از محور مقاومت حمایت و پشتیبانی می‌کنیم، افزود: در سوی مقابل آمریکا به دنبال حذف جبهه مقاومت اسلامی است. همچنین ایران از ثبات و استقلال عراق حمایت می‌کند و این در حالی است که آمریکا تجزیه عراق، یمن و سوریه را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به حمایت ایران اسلامی از حرکت‌های بیداری اسلامی گفت: ایران اسلامی از حرکت‌های بیداری اسلامی حمایت معنوی می‌کند اما آمریکا به دنبال آن است که این حرکت‌ها را سرکوب کند و اگر می‌بینیم که امروز آمریکا با ایران پشت میز مذاکره می‌نشیند، این مسئله به دلیل استیصال و ناتوانی آن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب با دشمن‌شناسی و هوشمندی عمل می‌کنند، گفت: امروز ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح آماده ایران اسلامی مانع از آن شده که غرب و آمریکا به اهداف مختلف خود در زمینه جنگ سخت و نیمه سخت با ایران برسد و تلاش می‌کند که با تحریم به اهداف خود برسد اما در این زمینه هم ناکام است.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و اسرائیل به دنبال آن هستند که با جنگ نرم، به اهداف خود برسند و در این زمینه برنامه‌ریزی خود را معطوف به 10 تا 20 سال آینده کرده تا با جنگ نرم، برنامه‌هایش را عملیاتی کند.

امیر پوردستان با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای افزود: آنها روی نسل آینده ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این زمینه اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند.

وی گفت: آنها با راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری همچون داعش در منطقه، به دنبال آن هستند که اطراف ایران همیشه شعله آتش وجود داشته باشد تا استراتژی آنها اجرایی شود.

انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: