آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
سردار دهقان با اشاره به دعوتش از شهید اسکندری برای حضور در مجموعه وزارت دفاع، گفت: وی برای شهادت بیشتر مشتاق بود و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را به هر کار دیگری ترجیح داد.
به گزارش تنویر، همزمان با سفر سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی صنایع الکترونیک شیراز، وی به همراه سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس و رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری دیدار نمودند.

 سردار حسین دهقان در دیدار با خانواده شهید عبدالله اسکندری شهادت وی را پاداش دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) دانست و اضافه نمود: سردار اسکندری از پیش از انقلاب و در دوران انقلاب جان خود را برای دفاع از اسلام و حرکت در مسیر امام خمینی (ره) کف دست نهاده بود، وی ابتدا در جبهه کردستان و سپس در جبهه‌های مختلف جنگ حضور یافت و این اواخر نیز توفیق یافته بود که در خدمت خانواده شهدا باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهید اسکندری در مدت زمانی که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس بودند خدمات بسیاری به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه دادند، خاطرنشان نمود: وی برای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و برای برطرف کردن مشکلات آن ها از حیثیت و جان خود مایه می‌گذاشت.

سردار دهقان با بیان اینکه شهید اسکندری خود و خانواده خود را خادم ایثارگران می‌دانست خطاب به خانواده شهید اسکندری گفت: این توفیقی برای شماست که این مسیر را تا به اینجا و با موفقیت و توفیق الهی طی نموده اید.

وی با اشاره به اینکه چنین توفیقی نشان از پیوند روحی و عاطفی با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) دارد، گفت: خانواده شهید اسکندری عهد نموده اند زندگی‌شان حسینی و زینبی باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دعوتش از شهید اسکندری برای حضور در مجموعه وزارت دفاع، گفت: وی برای شهادت بیشتر مشتاق بود و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را به هر کار دیگری ترجیح داد.

سردار دهقان در پایان صحبت هایش با بیان اینکه تعجب دارد کسانی همچون سردار اسکندری، سردار همدانی و سردار شوشتری در بستر تسلیم مرگ شوند، گفت: این ها مرگ را تسلیم خود کرده بودند و از اینکه بخواهند در مسیر دفاع از اسلام جان خود را بدهند نه‌ تنها نگران نبودند بلکه مشتاق بودند و با شهادت به آرزویشان رسیدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: