جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
با حضور فرمانده ناحیه خنج
سرهنگ همتی سروستانی :ما هیچ وقت نمیتوانیم با شیطان بزرگ سازش کنیم و همیشه باید در مقابل فتنه های آن، بصیرت خود را بالا ببریم و در جامعه و مخصوصا بسیج، روشنفکری ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنویر خنج کارگاه آموزشی تایید محتوا با حضور جمعی از مدیران فرهنگی بسیج سپاه خنج در تاریخ 94/8/10 برگزار شد.

 در ابتدای این کارگاه سرهنگ همتی گفت: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری، که فرمودند باید استکبار ستیزی را مدنظر داشته باشیم،ما هم از ایشان باید پیروی کنیم.


با شیطان بزرگ سازش نخواهیم کرد

وی گفت: ما هیچ وقت نمیتوانیم با شیطان بزرگ سازش کنیم و همیشه باید در مقابل فتنه های آن، بصیرت خود را بالا ببریم و در جامعه و مخصوصا بسیج، روشنفکری ایجاد کنیم.

همتی سروستانی افزود: در این ایام بهترین فرصت برای بررسی به ابعاد قیام اباعبدالله الحسین(ع) و مقایسه آن با شرایط امروز می باشد.

او در ادامه بیان کرد: امروز عده ای که به صورت شعار دارند از ولایت دم میزنند ولی در عمل هیچکاری انجام نمیدهند و تمام اهدافشان برقراری رابطه با آمریکا جنایتکار می باشد، دشمن این ملت هستند و باید پاسخگوی مردم باشند.


با شیطان بزرگ سازش نخواهیم کرد

فرمانده ناحیه خنج افزود: همانطور که اباعبدالله الحسین(ع) هیچ وقت زیربار ظلم نرفت و تا آخرین لحظه در مقابل کفار ایستاد، ماهم باید از آن درس بگیریم و هیچ وقت حرفهای پوشالی آنها را باور نکنیم و تا انتها استکبارستیز باقی بمانیم.

در پایان اشاره کرد: ما سرباز ولایت هستیم و کار به هیچ جناحی نداریم و چراغ راه ما مقام معظم رهبری است وتبعیت پذیری کامل از حضرت آقا داریم و تا آخر پشتیبان ولایت فقیه خواهیم ماند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: