کد خبر: ۷۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
اعتراض باشگاه شهید سپاسی به شبکه ورزش؛
روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعتراض خود را نسبت به مسابقه پیامکی مطرح شده در شبکه ورزش نشان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجرسپاسی اظهار داشت: روز جمعه 22 آبان ماه در اولین قسمت از سری جدید برنامه لیگ یک که از شبکه ورزش پخش شد سوال پیامکی مطرح گردید که تیم فجر را در این سوال به عنوان یکی از گزینه های شگفتی های این فصل تا به اینجا قرار داد. باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز ضمن تشکر از شبکه ورزش و برنامه لیگ یک که تمامی رویداد های لیگ آزادگان را مرور و بررسی میکند از عزیزانی که در این برنامه مشغول به فعالیت هستند خواهان است تیم ارزشی، با سابقه و محبوب فجر را با طرح چنین سوالاتی زیر سوال نبرند.
وی افزود: از یک شبکه ورزشی و برنامه ای وزین انتظار میرود جهت اثبات بی طرفی خود، حداقل در صورت طرح چنین سوالی 3 تیم بالای جدول را با هم مورد ارزیابی قرار دهد. نه تیمی با سابقه حضور در رقابت های جام در جام آسیا که سوابق درخشان لیگ برتری و جام حذفی آن و همچنین ابعاد اخلاقی و ارزشی آن برای مردم ایران ثابت شده است.
تیمی که تمام جامعه ورزش از آن به عنوان کارخانه بازیکن سازی چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی یاد میکنند و در تمام محافل ورزشی همه بر این باورند که جایگاه تیم فجر لیگ یک نیست و جای این تیم در لیگ برتر خالیست. پس در شان تیم فجر نیست که بخواهیم این نتایج را شگفتی بنامیم. باشگاه فرهنگی ورزشی فجر مزین به نام شهید حاج مجید سپاسی است و از عزیزانمان در برنامه لیگ یک و شبکه ورزش میخواهیم که جایگاهش را حفظ نمایند.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: