آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس:
زارع گفت: هنرمندان بسیجی با معرفی و ترویج ارزش های معنوی - انقلابی و تولید هنرمندانه آثار چند رسانه ای، سَبکِ زندگی اسلامی را بعنوان یک الگو به جامعه معرفی می نمایند.
به گزارش تنویر، آئین اختتامیه سومین دوسالانه عکس بسیج با حضور سردار مجتبی مینایی فرد مسئول کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، نیما زارع مسئول سازمان بسیج هنرمندن فارس و جمعی از هنرمندان استان فارس در فرهنگسرای شهرداری زرقان برگزار گردید.


زارع در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه قشر هنرمند به مسئله نفوذ دشمن، گفت: «تعهد انقلابی و تخصص» دو شاخصه هنرمند بسیجی است، هنرمند بسیجی به هدف نمی رسد مگر اینکه با بهره گیری از این دو شاخصه و تولید آثار هنرمندانه و انقلابی با هجوم فرهنگی دشمن مقابله کند.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه " دوست و دشمن، ایران اسلامی را در جهان سرافراز و قدرتمند اعلام می کنند "، گفت: وظیفه هنرمند انقلابی نمایش پیشرفت های کشور است، نشان دادن این پیشرفت ها برای جامعه امید دهنده است، خط سیاه نمایی در درون جامعه توسط برخی روشنفکرها دنبال می شود و در بیرون مرزها هم دشمنان انقلاب اسلامی از این جریان حمایت می کنند، وظیفه هنرمند انقلابی مقابله با همین خط سیاه نمایی و هجمه فرهنگی است.


زارع با اشاره به اینکه امروز بخش زیادی از جمعیت ایران دارای گوشی های موبایل دوربین دار هستند، گفت: سومین دو سالانه عکس بسیج با هدف حفظ و تقویت انسجام هنرمندان متعهد انقلابی و شناسایی برترین عکاسان استان فارس برگزار می شود، تعدادی از تصاویر دریافتی دبیرخانه این جشنواره عکس هایی بوده اند که با گوشی موبایل تهیه شده اند این خود نشان می دهد عکس در فضای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین ابزارهای اطلاع رسانی است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: هنرمندان بسیجی تلاش می کنند با معرفی و ترویج ارزش های معنوی - انقلابی و تولید هنرمندانه آثار چند رسانه ای نظیر عکس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، سَبکِ زندگی اسلامی را بعنوان یک الگو به جامعه معرفی کنند.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در پایان صحبت هایش گفت: تاثیر این تلاش ها و یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره های هنری نظیر سومین دو سالانه عکس بسیج این موضوع است که تولید محتوای چند رسانه ای نظیر انتشار عکس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متعهدانه باشد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: