کد خبر: ۷۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: مقابل آلومینیم هرمزگان سه امتیاز بازی را کسب کردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی نبوده و از آنان انتظار بیشتری داشتم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس پس از پیروزی یک بر صفر تیم فجر سپاسی برابر تیم آلومینیم هرمزگان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم فجر سپاسی باید قدر فرصت هایی که به دست می آورند را بیشتر بدانند.
وی اضافه کرد: در روزی که خوب بازی نکردیم پیروز شدیم و باید مشکل عدم گلزنی تیم را حل کنیم تا ناگزیر نشویم در دقایق پایانی برنده شویم.
کلانتری ادامه داد: همچنان مشکل مالی تیم حل نشده است و با توجه به این که چهار بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده باید فکری اساسی یرای پرداخت حقوق به حق بازیکنان کرد.
سرمربی تیم آلومینیم هرمزگان نیز گفت: استحقاق این باخت را نداشتیم و چند فرصت گلزنی هم از روی بی تجربگی بازیکنان از دست دادیم .
عباس سرخاب، به نحوه قضاوت داور این بازی نیز اعتراض کرد و افزود: خطایی که منجر به گل فجر شد درست نبود و ما برای کسب سه امتیاز بازی کردیم.
وی بیان کرد: در ادامه مسابقه ها وضعیت تیم بهتر خواهد شد و می کوشیم نقاط ضعف تیم را برطرف و به بالای جدول صعود کنیم.
تیم فجر با انجام 15بازی و با این پیروزی با 32 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم آلومینیم نیز با همین تعداد بازی و با 16 امتیاز در رده شانزدهم لیگ 20 تیمی دسته اول قرار گرفت.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: