کد خبر: ۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به مناسبت هفته بسیج
به مناسبت آغاز هفته مقدس بسیج اولین یادواره برادران شهید محمد رضا و جلیل حسین پور فردی در مسجد بقیه ا...(عج)خیابان گلزار شهرک گلستان شیراز با روایتگری برادر احمدیان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مداحی برادر سیدرضا اسکندری برگزارشد.
در این مراسم ابتدا سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز  ضمن خیر مقدم  خدمت شرکت کنندگاتن در یادواره شهیدان حسین پور فردی به بحث جایگاه والای شهیدان پرداختند و به استناد به آیات قرآن افزود:  مشتری جان شهدای گرانقدی خود خداوند متعال  بوده که اجر و مزد آن را نیز خود می دهد و این فوز بزرگی است.

حسینی در ادامه  گفت: شهدا زمینی بودند ولی به دلیل انتخاب راهی که داشتند آسمانی شدند،آنها راه را  خوب شناختند و مقصد را پیدا کردنند.
 وی در پایان به تاریخ روحیه استکبار ستیزی در مردم اشاره نمود و افزود:همه دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار آمده بودند مسیر انقلاب را منحرف کنند ولی شهدا از جان خود گذشتند تا این انقلاب پا برجا بماند و بایدمواظب باشیم نقشه دشمنان را  که با فتنه نفوذ قصد برهم زدن مسیر را الهی را دارند بر هم بشکنیم.
در ادامه مراسم یلدگار هشت سال دفاع مقدس برادر بسیجی احمدیان  به ایراد سخنرانی پرداخت  و با بیان خاطرات  رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع  حاضرین راب ه فیض رسانید.
در انتهای مراسم مداح اهل بیت برادر سید رضا اسکندری با مداحی و مرثیه سرائی خود حاضرین را به فیض رسانید.
ور در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر به خانواده محترم شهیدان جلیل و محمد رضا حسین پور از این خانواده معزم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.یادواره شهیدان حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: