جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
فرمانده سپاه ناحیه بوانات گفت: حضور بسیج در تمامی صحنه ها باعث افتخار و سربلندی کشور بوده و خواهد بود.

به گزارش تنویر بوانات:

 

 

 

 

با نزدیک شدن به هفته بسیج این نیروی عظیم مردمی و یکی از افتخارات ایران اسلامی با حسامپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوانات گفتگویی انجام دادیم و برنامه های هفته بسیج را از وی جویا شدیم که در ذیل آمده است:

جناب آقای حسامپور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بفرمایید که در این هفته چه برنامه هایی تدارک دیده اید.؟

_ بنام خدا و با سلام، من هم به نوبه خودم هفته بسیج را به بسیجیان مخلص و همه همکاران خودم در سپاه ناحیه بوانات تبریک می گویم.خوب در هفته بسیج امسال بالغ بر 85 برنامه خرد و کلان در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت، ناحیه و پایگاههای مقاومت تدارک دیده شده که با حضور پر رنگ بسیجیان و توده مردم برگزار خواهد شد.

_ از اهم این برنامه ها می توان به: برگزاری یادواره شهداء در بخش مزایجان، ایستگاه صلواتی در شهر بوانات، نشست های روشنگری با موضوع استکبار ستیزی ، تجلیل از بسیجیان نمونه و هنرمندان بسیجی، سرکشی از خانواده های شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و همایش شعر بسیجیان عاشورایی توسط کانون بسیج هنرمندان و با همکاری نهادهای مختلف اشاره کرد.

جناب سرهنگ حسامپور ضرورتو حضور بسیج در این زمان برای کشور را چگونه ارزیابی می کنید.؟

_ امسال هفته بسیج با ایام محرم و صفر و ایام عزای سرور و سالار هیدان متقارن شده که مهمترین پیام این ایام مقاومت در برابر دشمن، ایستادگی، اقتدار و عدم سازش با دشمن می باشد که بسیجیان عزیز بخوبی این پیام را دریافت کرده اند .

_ در شرایط کنونی حضور بسیج و بسیجیان کمک بزرگی به کشور و اقتدار نظام خواهد بود و راههای نفوذ استکبار خصوصا آمریکای جنایتکار را با هوشیاری خواهند بست و حضور مردم و بسیجیان در این صحنه ها یاس و نا امیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

_ حضور بسیج در تمامی صحنه های انقلاب و نظام باعث افتخار و سربلندی کشور بوده و خواهد بود و این تفکر بسیجی موجب شده که استکبار جهانی به زانو در آمده که قدرت و اقتدار، عشق و شور و شعور این بسیجیان برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشورایی امام حسین (ع) و یاران باوفایش می باشد.

مشروح برنامه های هفته بسیج بوانات بدین شرح است:

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: