آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز عنوان کرد:
سرهنگ محبی پور گفت: به‌طور تقریبی برای هر صندلی مدیریتی 73 شهید تقدیم شده و این امر حساسیت کار مدیران در جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله از شیراز،سرهنگ  اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله  در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: امروز که ما در منصبی قرارگرفته‌ایم باید توجه کنیم در کل کشور حدود 3 هزار پست مدیریتی وجود دارد و اگر تعداد شهدا را به‌طور تقریبی 225 هزار نفر در نظر بگیریم برای هر صندلی مدیریتی خون 73 شهید بر زمین ریخته شده است که این امر حساسیت کار و لزوم دقت در رعایت حق‌الناس و خدمتگزاری صحیح را نشان می‌دهد.

وی افزود: امسال سی و ششمین سالگرد تشکیل ارتش 20 میلیونی به‌فرمان حضرت امام (ره) است و شعار امسال هفته بسیج «بسیج؛ دست قدرت خدا» بوده و محور تمام برنامه‌ها در استان فارس استکبار‌ستیزی و جلوگیری از نفوذ است.

محبی‌پور روزشمار هفته بسیج را برشمرد و گفت: روز جمعه 29 آبان روز «بسیج ولایت و انتظار» بود و 2 هزار بسیجی از اقشار و گروه‌های مختلف از بسیج ادارات، محلات، اصناف، کارگری و دانش‌آموزی در نماز جمعه شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: امروز، روز «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی» است و روز یکشنبه اول آذر «بسیج، خودکفایی، اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده است.

محبی‌پور بیان کرد: دوشنبه دوم آذر به‌عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی»، سه‌شنبه سوم آذر «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی» و چهارشنبه چهارم آذر «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی» و روز آخر نیز «بسیج، ایثار و شهادت» نام‌گذاری شده که به‌تناسب هرکدام از روزها برنامه‌هایی در سپاه و بسیج پیش‌بینی‌شده که اجرا خواهد شد.

وی ابراز داشت: در هفته بسیج 25 عنوان برنامه محوری در شهر شیراز و یک هزار برنامه در چهار ناحیه پیش‌بینی‌شده که توسط عوامل بسیجی اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز سپس بیان کرد: امسال اعزام فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی و امام حسین (ع) برای بیعت مجدد با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه انجام می‌شود و همزمان 400 نفر از فرماندهان گروهان‌ها و دسته‌ها نیز به محضر نماینده ولی‌فقیه در این استان مشرف می‌شوند.

محبی‌پور یادآور شد: مراسمی در پنجم آذرماه در شهر شیراز در چهار نقطه به‌صورت مجزا توسط نواحی چهارگانه بسیج برگزار می‌شود و 15 هزار بسیجی در گردهمایی «شکوه ایستادگی» شرکت می‌کنند.

وی متذکر شد: در بحث اقتصاد مقاومتی نمایشگاه در مجتمع شلمچه برپاشده و دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در معرض دید عموم قرارگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: بسیج در سال 94 بالغ‌بر 74 میلیارد تومان در قالب خدمات و تسهیلات در بخش اقتصاد، اشتغال و محرومیت‌زدایی کارکرده است.

ویزیت رایگان و خدمات پاراکلینیکی نیم‌بها برای بسیجیان

محبی‌پور تصریح کرد: در این هفته برای گرامیداشت یاد شهدای پایگاه‌ها، محله‌ها و ادارات 50 برنامه اجرا می‌شود ضمن آن‌که شاهد افتتاح سالن‌های ورزشی در شهر شیراز خواهیم بود.

به گفته وی، بسیج ظرف سه سال دو برابر سالن‌های ساخته‌شده در طول تاریخ استان فارس سالن ورزشی ساخته که مورد بهره‌برداری توسط عموم مردم است.

محبی‌پور در تشریح دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: در این هفته 20 گروه‌ درمانی به مناطق محروم شهرستان و حاشیه شیراز اعزام می‌شوند و همچنین ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه فجر و خدمات نیم‌بها در درمانگاه‌های تخصصی و پاراکلینیکی برای بسیجیان ارائه می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: