چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۹:۱۷
کد خبر: ۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
فرمانده سپاه سروستان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه گفت:حفظ میراث ارزشمند امام(ره)،انقلاب و شهداء، تنها از طریق حرکت در مسیر مستقیم و روشن ولایت امکان پذیر است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ؛به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه سروستان در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از مقام شامخ شهدای این نیروی انقلابی گفت: تشکیل نیروی مقاومت بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی(ره) منجر به شکل گیری یک مکتب بزرگ فرهنگی-اعتقادی شد که جوهره وجودی آن نشات گرفته از آموزه های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی در ادامه این مطلب افزود: درخشش این نیروی مومن،با اخلاص و حماسه ساز مردمی در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سایه ایمان به خدا و ولایت مداری، وصف ناشدنی است.

مدیریت تحسین برانگیز دفاع مقدس و خلق حماسه های غرور آفرین، پیشتازی در عرصه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های اقتصادی نظام سلطه علیه ایران اسلامی، بصیرت افزایی در فتنه 88 از طریق شناخت اهداف دشمن و به دنبال آن، خلق حماسه 9 دی و همچنین اجرای پروژه های محرومیت زدایی در قالب طرح هجرت، آن هم در سراسر کشور، گوشه ای از دستاوردهای بزرگ بسیج مستضعفین می باشد.

غلامعلی احمدی با اشاره به رسالت اصلی بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: حفظ میراث ارزشمند امام(ره)،انقلاب و شهداء که منحصرا از طریق حرکت در مسیر مستقیم و روشن ولایت می باشد،رسالت اصلی بسیج بوده و به لطف خدا این وظیفه تا به امروز و به بهترین وجه ممکن انجام شده و قطعا این راه ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان همچنین افزود: دشمن شناسی و دشمن ستیزی و در یک کلام مبارزه با استکبار، نقشه راه بسیج در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن به ایران اسلامی است.

وی در پایان سخنان خویش ضمن اعلام آمادگی صددرصدی بسیجیان این شهرستان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیجیان این خطه بصیر و ولایتمدار با حفظ و تقویت آمادگی همه جانبه خویش،گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بوده و به عنوان سربازان ولایت مطلقه فقیه تا آخرین قطره خون خویش از دستاوردهای انقلاب و این نظام مقدس، دفاع خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: