آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
اطلاعیه شماره 1 در پی انهدام باند فروش محصولات مبتذل فرهنگی،
سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس براساس قانون و وظیفه با جدیت با آسیب زنندگان به بنیان اخلاقی خانواده های ایرانی برخورد می نماید.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس در بخشی از این اطلاعیه آورده است: " برخی افراد سود جو با حمایت سازمان های اطلاعاتی وابسته به ایادی استکبار در راستای شبیخون فرهنگی و استحاله نظام، متزلزل کردن عقاید جوانان و سست کردن بنیان خانواده اقدام به انتشار محتویات مجرمانه اعم از محتوا علیه عفت و اخلاق عمومـی ، محتویات علیه مقدسات، محتوا علیه مقامات و نهاد های دولتی و عمومی، محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی ، محتوایی که تحریک ، ترغیب یا دعوت به ارتکاب جرم می کند، می نمایند. "

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

به درستی خداوند به عدالت و احسان و بخشش به خویشاوندان فرمان می دهد، و از فحشا و منکر و ستمگری نهی می کند. شما را اندرز می دهد تا متذکر شوید. سوره نحل آیه 90

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام  سوگواری سید سالارو شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع ) مرکز ، بررسی  جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه فجـر استان فارس در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع از مرزهای اخلاقی و صیانت از کیان و حریم خانـواده ایرانی، بر کلیه فعالیت های مجرمانه کاربران فضای مجازی اعم از وب گاه ها، شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب ، نرم افزارها و شبکه های مبتنی بر تلفن همراه اشرافیت کامل داشته و این فعالیت ها را مورد رصد و بررسی قرار می دهد.

برخی افراد سود جو با حمایت سازمان های اطلاعاتی وابسته به ایادی استکبار در راستای شبیخون فرهنگی و استحاله نظام، متزلزل کردن عقاید جوانان و سست کردن بنیان خانواده اقدام به انتشار محتویات مجرمانه اعم از محتوا علیه عفت و اخلاق عمومـی ، محتویات علیه مقدسات، محتوا علیه مقامات و نهاد های دولتی و عمومی، محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی ، محتوایی که تحریک ، ترغیب یا دعوت به ارتکاب جرم می کند، می نمایند.

لذا از کلیه خانوادها و شهروندان محترم و فهیم خواهشمند است بر فعالیت های فرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته تا عزیزان و فرزندانشان در دام اهداف شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی گرفتار نگردند.

به منتشر کنندگان محتویات مجرمانه در فضای مجازی اخطار داده می شود که در صورت فعالیت های مجرمانه این امر، به منزله فعالیت های عامدانه تلقی شده و برابر ماده 21 قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی  ایران با آن ها برخورد  قاطع خواهد شد.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس اعلام می  نماید براساس قانون و وظیفه و بنا به تعهد و تکلیفی که در حفاظت از ارزش ها، اخلاق جامعه و تحکیم بنیان خانواده دارد برخود  فرض دانسته، حتی ذره ای از مواضع محکم خود در برخورد جدی و قانونی با خاطیان فرهنگی و آسیب زنندگان  به بنیان اخلاقی خانواده های ایرانی عقب نشینی نکرده و با جدیت بیش از پیش به برخورد با آنان ادامه دهد.

اطلاعیه شماره 1؛

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: