آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:
سردار نقدی گفت: برای نخستین بار جدیدترین سازه های بیمارستان های صحرایی در این مناطق به دست بسیجیان احداث شده است.
به گزارش تنویر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم راه اندازی نوزدهمین بیمارستان صحرایی در روستایی سدکی شهرستان هامون در جمع خبرنگاران گفت: عشق و روحیه بسیجی برای خدمت به مردم محروم پایانی ندارد بطوریکه هر اندازه که خدمت می کنند باز مشتاق تر هستند.

وی افزود: برای نخستین بار جدیدترین سازه های بیمارستان های صحرایی در این منطقه به دست بسیجیان احداث شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم دایر شده و اکنون نیز بیمارستان های صحرایی در شرقی ترین، جنوبی ترین نقطه و غرب کشور با 175 پزشک، پرستار و پیرا پزشک به مردم محروم و زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: سه بیمارستان صحرایی در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران در قالب 20 تیم پزشکی مستقر هستند.

سردار نقدی اظهار داشت: امنیت، وحدت و آرامش در نقاط مختلف مرزی با وجود تنوع قومی و مذهبی بسترهای لازم را برای ارائه خدمات به مردم را فراهم کرده است.

رئیس سازمان بسیج اظهار داشت: قبل از ایجاد بیمارستانهای صحرایی ابتدا تیم های پزشکی با حضور در منطقه مورد نظر و انجام کارهای هدفمند نظیر معاینات و غربالگری زمینه را برای ایجاد بیمارستان فراهم می کنند.

گفتنی است نوزدهمین بیمارستان صحرایی سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان بسیج کشور، فرمانده سپاه سلمان سیستان بلوچستان، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، روسای دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان و زابل، مسئولان، سران و ریش سفیدان طوایف در روستای سدکی شهرستان هامون راه اندازی شد.

این بیمارستان قرار است در مدت یک هفته در بخش های اورژانس، خدمات کلینیکی و پاراکلینکی، دندانپزشکی، اعمال جراحی و خدمات مشاوره ای به مردم شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان خدمت رسانی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: