شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۴:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
محمد محمودی:
محمد محمودی نورآبادی، نویسنده دفاع مقدس با تأیید خبر شهادت برادرش در سوریه گفت: شهید ستار محمودی همیشه آرزوی شهادت داشت و در نهایت نیز در خیل سربازان حضرت زینب(س) به آرزویش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، محمد محمودی نورآبادی، نویسنده دفاع مقدس و برادر شهید ستار محمودی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با تأیید خبر شهادت برادرش در سوریه گفت: ایشان یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که دیروز، 16 آذر ماه، در منطقه لاذقیه به شهادت رسید. امیدوارم خداوند این شهید را که دومین شهید خانواده ماست، از ما بپذیرد. شهید عبدالرسول محمودی یکی دیگر از برادرانم بود که در جنگ عراق علیه ایران به شهادت رسید و شهید ستار، دومین شهید خانواده ماست، خداوند از ما بپذیرد و به پدر و مادرم صبر بدهد.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: شهید ستار از همان دوران نوجوانی اهل ورزش بود. ورزشکار و زورمند بود، اما به کسی زور نمی‌گفت. ایشان همیشه در سر آرزوی شهادت داشت. شهادت ایشان لطف دوباره خداوند به ما بود.

 

وی افزود: شهید ستار فارغ‌التحصیل رشته ادبیات و فوق‌لیسانس رشته مدیریت و قهرمان رشته ژیمناستیک بود. وی از سال 80 به عضویت سپاه درآمد و به‌دلیل مهارت‌هایی که داشت، توانست مراتب آموزشی را به‌خوبی پشت سر بگذارد.

 

محمودی در پایان یادآور شد: او آرزوی شهادت داشت، ما از همان روز نخست که او به‌صورت داوطلبانه به سوریه رفت، انتظار این را می‌کشیدیم، او به آرزویش رسید و به صف سربازان حضرت زینب(س) پیوست.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: