چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
نویسنده کتاب داستان میان دار، نامه‌ای را به ابوالفضل محمودی، فرزند شهید ستار محمودی نورآبادی؛ شهید مدافع حرم را منتشر نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مریم شیدا، داستان نویس وفیلمنامه نویس، درپی شهادت شهید ستار محمودی، شهید مدافع حرم به فرزند این شهید بزرگوار نامه ای را منتشر نموده است.

متن این نامه در ادامه می آید:

" سلام ابالفضل جان

می‌دانم که این روزها از غم شهادت پدرت سخت دلگیری. می‌دانم دلت هوایش را کرده است.

ابوالفضل شاید گاهی چشم‌هایت ببارد از غم دوری پدر. شاید دلتنگ نگاهش شوی. دلتنگ شبهایی که برایت قصه می‌گفت. قصه های سالهای جنگ را. برایت می‌گفت که رفیقش را کنارش شهید کردند.  

شاید برایت می‌گفت که دیروز در بحبوبه‌ی گلوله‌های دشمن تنها چیزی که فریادرس بچه‌ها بود ندای لبیک یا حسین(ع) بود.

ابولفضل پسرک کوچک بابا

گوش‌هایت را بگیر! چون این روزها ممکن است چیزهایی بشنوی که چندان برایت خوشایند نباشد

شاید علاوه بر غم دوری پدر مجبور شوی غم دیگری را به دوش بکشی.

این روزها صدای پچ‌پچ هایی به گوش می‌رسد. می‌گویند چرا داریم با عراق و سوریه کمک می‌کنیم؟ چرا داریم جوان‌هایمان را به کشتن می‌دهیم؟

ابوالفضل پسرک کوچک بابا، تاریخ همیشه روبه تکرار می‌گوید که شنیدن این حرفها برای ما تازگی ندارد. طعنه‌ها غرض‌دار و بی غرض‌ و از بی‌بصیرتی صدای نا آشنایی برای ما نیست.

پسرک کوچک بابا، همیشه سرت را بالا بگیر. جواب این مردمان نادان را با صدای رسا بده.

پدرت حتما خیلی چیزها یادت داده. حتما یادت داده که دشمن همیشه بیدار است و در حال نقشه کشیدن. حتما یادت داده که دشمن برای حکومت جهانی خود در حال تغییر نقشه‌ی خاورمیانه است.

 

حتما از او پرسیده بودی بابا چرا می روی سوریه. حتما او با جوابی ساده که تو درکش کنی جوابت را داده. حتما گفته" باباجان، پسرم. می‌دونی من برای دفاع از وطنم می‌روم. دشمن بمبی گرفته توی دستاش تا بندازه توی کشور ما، اما ما با کمک به فلسطین و سوریه و عراق جلوی این دست رو گرفتیم که نتونه بمبش رو بندازه تو کشور ما. ما داریم این دست رو قوی می کنیم تا دسته ضعیف نشه و بمب توی کشور ما نیاد...."

ابوالفضل سرت را بالا بگیر و همیشه به پدر با بصیرت انقلابیت افتخار کن. سرت را بالا بگیر پسرک کوچک بابا که کربلا ثابت کرده از دست های کوچک هم کارهای بزرگ برمی آید. حتما پدرت نیز آهسته توی گوش‌هات نجوا کرده که پسرم راه همه ما از کربلا می گذرد....

ابوالفضل کوچک بابا سرت را بالا بگیر..." 



انتهای پیام/ 224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: